کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برنامه های اجرایی و در حال اجرا

۱- اکران کشوری و پروژه شخصی تنها دو بار زندگی می کنیم / شکوری-طلاکوب 

2- پروژه شخصی ورک شاپ سینما و فلسفه / صفایی 

3- پروژه کانونی سومین هفته ی انیمیشن / یوسف دوست 

4- پروژه فکر کنم کانونی اکران thing / پشت مشهدی 

5- پروژه شخصی کتاب صوتی / حق طلب 

6- پروژه شخصی عشق / ترابی 

7- پروژه شخصی یوجیمبو / عطارپور 

8- فکر کنم پروژه شخصی کلاس عکاسی / فکر کنم فرامرزی 

۹- پروژه شخصی کارگاه آموزش فتوشاپ / چراغعلی

 

موسوی هم همچنان در حال اجرای پروژه ی شخصی نشریه است 

شکور...

نظرات 5 + ارسال نظر
امید دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 20:53

یعنی اکرانا فوق العادست این همه فیلم تو یه ترم قبل عید هم که بود

علیرضا موسوی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 21:12

آواز دهل شنیدن از دور خوش است . . .

کاظم فاضلی دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:50

همینطوری یهو دلم واسه کانون تنگ شد گفتم بیام یه چیزی بذارم رو اولین پستی که دیدم!

به موسوی سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 10:22

یعنی منظورت اینه که کانون داره بد عمل می کنه؟!!
اگه بیان نزدیک چه چیز منفی ای دیده خواهد شد؟!

شکور

نخیر منظورم صرفاً پروژه ی خود نشریه بود،که از بیرون بنظر آسون میاد اما در عمل واقعاً کارِ سختیه! سوتفاهم نشه.
موسوی

سبا حق طلب سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 23:19

آقای موسوی عزیز
شما چون چندباری نظرات تند دادین در وب ،ذهن آدم میره که می خواین بگین آواز دهل شنیدن از دور خوشه برای کل پروژه های کانونه.
امیدوارم موفق باشید در پروژتون و مهر هفتم رو تو کتابخونه کانون ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد