کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درخواست آقای محمد مهدی اهل خیر (قربانی)

سلام به همه بچه های کانون فیلم و البته عکس


بنده قصد دارم  یه فیلم کوتاه  تو هفته بعد کلید بزنم  البته مثل  فیلم های قبلی که نسبتا پرخرج بود  ونشد بسازم فکر نکنم بیشتر از 200 هزار تومان بشه  وچون می خواهم پروزه کانونی بشه هرکسی که مخالف هست تو بخش نظرات اعلام کنه  و هرکسی هم موافق هست و میخواهد به بنده یاری برسونه تو نظرات بنویسه  و ذکر کنه که چه روزهای  کانون میاد چون من فعلا شهرستان هستم
باتشکر از همه


کپی پیست: حنانی

نظرات 9 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 21:59

امیدوارم این یکی به ثمر برسه

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 02:43

ممنون خانم جهانی پور منم امیدوارم

اشکان دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 07:02

مخالف با کانونی بودن پروژه...اما اگه کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 14:19

سلام اشکان نمی دونم چرا مخالفی من که سر در نیاوردم از اساسنامه کانون حالا اصلا پروژه شخصی خوبه! فقط می خواستم از طرف کانون باشه که یه سری مجوز بتونم بگیرم و...و...
ممنون ایمیلتو بده فیلمنامه رو برات بفرستم نظرتو برام بفرستی

شکور دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:17

هزینه از امورفرهنگی تامین میشه؟
درمورد این مسئله ادعای تعارض دارم.

البته منظورم اینه که اگه هزینه از امورفرهنگی تامین نمیشه ادعای تعارض دارم وگرنه اگه از امور فرهنگی تامین میشه، من با انجام پروژه چه به صورت شخصی مشکلی ندارم و پیش از این هم در یه دکترین گفته ام که به نظر من ساخت فیلم ها باید به صورت پروژه های شخصی انجام بشن نه کانونی

شکور

محسن قدکساز دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 20:07

من از بچه‌گی دوست داشتم به ساخت یه فیلم کوتاه که حدود 200هزار تومن خرجشه یاری برسونم.
شنبه و یک شنبه و دوشنبه و سه شنبه هم هستم!

سعید چ.ع دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 22:58

با اشکان موافقم.

امیر حیدری سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 01:21

موفق باشی. فیلمنامه رو برا منم بفرست لطفا.
varram1@yahoo.com

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 02:37

اقا دم همتون گرم من اشتباهیم
یعنی اشتباه کردم اره باید به عنوان پروژه شخصی مینوشتم
اصلا حالا فهمیدم قضییه چیه حالا خودم هم با پروژه کانونی بودنش مخالفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد