کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسات خصوصی و 7 روز باقیمانده تمرین

سلام.این دو هفته مشغول به جلسات خصوصی و نیمه خصوصی کار با عوامل گذشت که زحمتش رو آقای چراغعلی کشیدند.و هدیه رهبری هم کمک کرد و ازشون ممنونم به خصوص آقای چراغعلی که فک کنم کل اس ام اسای دریافتی این ماهشون مال من باشه 

تقریبا 85 درصد 1 جلسه رو داشتند : 

عطارپور 

جهانی پور 

فرامرزی 

فاضلی  

ماها عسگری

 فردا هم ایشالله آقای صفایی 

از نقشای اصلی  آقای زینل موندن که امیدوارم خورشید و فلک و کائنات دست به دست هم بدن و ایشون برا تمرین بیان 

سودابه باقری 

حیدری و  

پیروز بخت هم موندن 

 

ما نیاز به 2 جلسه گروهی داریم.4شنبه 15-16:30 رو پیشنهاد می کنم.هرکی می تونه بیاد. 

کیا نمی تونن؟

همچنین برا موسیقی کار  هم کارهایی انجام دادم  با همکاری آقای پرهیزکار.امروز با ایشون جلسه ای داشتم و برای 3 تا شعر کتاب موسیقی های خ خوبی انتخاب و کار شده . 

ملتمس دعای شما عزیزان برای من ترم آخری هستم که تو این هیری ویری دچار مخ درد شدید و خستگی شدم  و تازه امید به یافتن مهلتی برای درس خوندن هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
راد یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 00:54

من نیمیتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد