کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این اصلا خوب نیست... :(

به نام خدا


سلام


مسئول حق رای هستم.


این اصلا خوب نیست که هر دفعه آخر هفته ها از برخی مسئولین سمت ها و مدیران اجرایی درخواست کنم که تو رو خدا اعلام فعالین کنید، هر چند بعضی از دوستان متاسفانه جواب نمیدن حتی تک زنگ نمیزنن خودم تماس بگیرم.


دوستانی که فراموش کردن حواسشون باشه که طبق اساسنامه مدیران اجرایی و مسئولین سمت ها و دبیر موظف هستن به مسئول حق رای اعلام فعالین کنن که الزاما از طریق وبلاگ نیست میتونن اس ام اس بزنن!!!! (چون میدونم زنگ نمیزنن )


البته در خصوص دبیر مشکلی نیست، چون افرادی که باید فعالیتشون رو اعلام کنن مسئولین سمت ها و مدیر اجرایی ها هستن و چون خودم این افراد رو میشناسم فقط باید ازشون تایید بگیرم که اصلا سخت نیست.



جهان


نظرات 2 + ارسال نظر
شکور شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:10

من که همیشه لیستم رو سریع میدم

بله!
دست شما درد نکنه

جهان

yasamin شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 21:26

سخت ترین بخش این مسئولیت همینه!باید یکی یکی پیگیر شی تا بتونی لیستو کامل کنی جز تعداد معدودی که بصورت خودکار اعلام فعالین می کنن
دوستان اس ام اس های 7:30 صبح من احتمالا یادشون هست!:
"صبح عالی متعالی!لطفا اعلام فعالین کنید!"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد