کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پاسخ به یک سوال همیشگی

تاریخ ارسال : پنجشنبه 29 فروردین ماه سال 1392 ساعت 22:53

ارسال کننده نفیسه

عنوان نامه یک سوال فنی

متن نامه

سلام.خسته نباشید...من خیلی به عکاسی علاقه دارم.می خواستم بدونم کلاس های عکاسی هم تو این کانون برگزار میشه؟البته من این هفته توی کانون عضو شدم.خیلی دوست دارم توی کانون فعالیت داشته باشم.برای فعالیت فقط باید تو این رشته ها تخصص داشته باشیم یا نه؟و کلا چه کارایی میشه انجام داد؟

ممنون میشم اگه جوابمو بدید


کلاس های عکاسی هم برگزار میشه، البته الان من نمیدونم کلاسی هست یا نه ...

تخصص که اصلا لازم نیست:) کسی تو یه محیط دانشجویی تخصص نداره به اون شکل که!

فقط علاقه مهمه و همت عالی و هر ایده ای که دارید میتونید بیاید و اجرا کنید

به اتاق کانون سر بزنید و خواهید دید همه چی خیلی آسونتر از اینه که تصور میکردید

اونجا جواب همه این سوال ها رو خیلی ملموس تر میگیرید


پ.ن: قابل توجه خانم توفیقی و سایر اعضا: بیاین سمت مسئول تازه واردین رو سریعتر خلق کنیم...جدا لازمه



حنانی، مسئول وبلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
Pirouzbakht یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:23

با اون قسمت بیونشت موافقت اکید را اعلام میدارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد