کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اساسنامه

۱.اساسنامه مدون به روز شد و مواردی رو که به تصویب رسونده بودیم درش قرار داده شد

۲.طی رای گیری من برای معاون اساسنامه عباس شکوری معاون اساسنامه شد

از تمام مسئولین سمت ها که هنوز رای گیری نکردن (مثلا خانوم مرادپور و حنانی و مسئولین کامپیوتر و کتابخانه! ) خواهش میکنم زودتر رای گیری کنن

۳.میخوام برای دو موضوع که سرش بحث شده رای گیری کنم

حد نصاب افراد برای مشروعیت جلسات کانون

و حد نصاب افراد برای رای گیری یک موضوع


۱.پیشنهاد من هم به ترتیب

حداقل ۷ نفر برای مشروعیت جلسه

و یک سوم حق رای دار ها برای رای دادن به یک موضوع

۲. با توجه به صحبتای خانوم جهانی پور این مورد رو اضافه می کنم:

یک چارم حق رای دار ها برای رای دادن به یک موضوع

لطفا این جوری رای بدین که مثلا با ۷ نفر ویک چهارم موافقم

گفتنیست مورد دوم فقط برای مشروعیت شروع یک رای گیریست و اگر حتی موضوعی با یک رای بیشتر از مخالفانش به تصویب رسید منعی ندارد(تا در آینده تصمیمی برای این موضوع بگیریم)

نظرات 11 + ارسال نظر
اشکان جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 14:48

موافق

جهان جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 15:23

یه سوال:
در رای گیریهای وبلاگی وقتی یک سوم حق رای دارها یا به وبلاگ سر نمیزنن یا سر میزنن و رای نمیدن باید چیکار کرد؟

با حد نصاب 7 نفر برای حضور در جلسه موافقم.

حق رای داران این رای گیری جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 15:38

فرامرزی
توپ شکن
شکوری
قدکساز
مرادپور
طلاکوب
باقری
ترابی
یوسف دوست
جهانی پور
موسوی
فینی زاده
حنانی
صفایی
عطارپور
حیدری
سلیمیان
پیروزبخت
سلیمی
چراغعلی
بشیری
گلخندان
زین ال
توفیقی
محیط
فاضلی
حق طلب
دواچی
نجاتی
حق پناه
عبداللهی
علایی
رهبری
علیرضا (کوچکترین عضو کانون)
وفایی
باقرزاده


مسئول حق رای

سبا حق طلب جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 16:30

با اولی موافقم
با دومی بستگی به این داره که تعداد حق رای دارا چقدر باشه .مشروعیت یک جلسه به تعداد بیشتر حق رای دارا نیس؟اگراز 7 نفر 2 نفر حق رای داشته باشن یعنی رای تصویب نمیشه مسلمااین دکترین نیازبه شرح داره برا رای
اگر در جلسه ای حق رای دارا نباشن جلسه مشروعیت نداره که اگه نیاز به رای گیری بشه
در رای گیری وبلاگی اگر حق رای دار رای نمیده به خودش مربوطه و کاریش نمیشه کرد پریسا.خودش نمی خواد مشارکت داشته باشه در تصمیم های کانون و شاید به یه تصمیم گیری که رای اورده بعدا اعتراض کنه..اما یه عده به نت دسترسی ندارن باید بهشون خبرداد ؟ در تابستان منظورمه.

نمیدونم !
یا من درست متوجه نشدم که یک سوم حق رای دارها برای رای دادن به یک موضوع چیه یا سبا متوجه منظور من نشده.

من عبارت "یک سوم حق رای دارها برای رای دادن به یک موضوع " رو برای هر دو نوع رای گیری (چه جلسه ای چه وبلاگی) در نظر گرفتم.
و احساس کردم صرفا مخصوص جلسات نیست . به خاطر همین این رو نوشتم سبا.مگر اینکه اشتباه متوجه شده باشم.

منظور من اینه که فرض کن برای رای گیری همین پست جمعا 36 نفر حق رای دارن و یک سوم اون میشه 12 نفر وقتی که مجموع رای دهندگان به این پست کلا 10 نفر میشه باید چیکار کرد؟
رای اون 10 نفر دیگه رو حساب نکنیم؟

به قول خودت اونی که رای نمیده تو رای گیری وبلاگی از حق رای خودش استفاده نکرده ولی "اگر" قرار باشه با رای ندادن اون رای دادن من حساب نشه (چون رای دهندگان به حد نصاب نرسیدن) این هم مشکل آفرین میشه و هم بی عدالتی و هم بی اهمیتی به رای من.

به نظرم باید رای دوستانی که رای نمیدند رو جزو آراء ممتنع حساب کرد.

توجه:
من عبارت "یک سوم حق رای دارها برای رای دادن به یک موضوع " رو برای هر دو نوع رای گیری (چه جلسه ای چه وبلاگی) در نظر گرفتم.
و احساس کردم صرفا مخصوص جلسات نیست . به خاطر همین مطالب بالا رو نوشتم .مگر اینکه اشتباه متوجه شده باشم.

جهان

اشکان جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 21:15

متاسفانه بحثی که خانوم جهانی پور مطرح میکنن کاملا درسته...
اما باید توجه داشته باشین که رای گیری ای که حتی مثلا 12 نفر هم توش شرکت نداشته باشن اصلا رای گیری خوبی نیست و این باعث میشه بچه ها کمتر به رای گیری وبلاگی رو بیارن و این به نظرم درسته!!! وباید بگم ما اصلا واسه همین این رای گیری رو راه انداختیم که یه موضوعی با 6 ، 7 تا دونه رای تصویب نشه...!!! هر چند همه موافق باشن...
باز با این وجود اگه شما فکر میکنین یک سوم خیلی زیاده میتونیم یه گزینه یک چهارم هم اضافه کنیم که شاید منطقی تر باشه و بچه ها بین این دو تا انتخاب کنن...

سبا حق طلب شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 00:10

اگر 7 نفر فقط حق رای داشتن چی ؟چنین چیزی رخ نمیده هیچ وقت؟استثنا ها رو درنظر نمی گیریم؟
با ۷ نفر ویک چهارم موافقم

شکور شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:44

مسئله بسیار پیچیده شد
من از اینهمه پیچیدگی خوشم نمیاد
خیلی داره سخت میشه
به نظرم باس یه معیار واحد قرار داد
نیاز حادی به این تفکیک ها و حتی نیازی به حد نصاب برای مشروعیت جلسه نیست
به نظرم صرفا حد نصاب برای تصویب به موضوع کافیه که اون هم نسبتی از حق رای داران اون جلسه باشه کافیه
البت باس بیشتر فکر کنم
در حال حاضر که به چیزی رای نمیدم و فکر میکنم
شکور

شکور شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:55

پستی که الان اساسنامه توش کامله آدرسش چیه؟
پستی که من نظر گذاشته بودم و موادی رو متذکر شده بودم کدومه؟
شکور

اشکان شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 22:36

به خانوم حق طلب
منظورتونو نفهمیدم واقعا؟؟!!!

مرادپور یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 20:58

من با گزینه اول و با یک سوم گزینه دوم موافقم.

اشکان سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 20:45

به عباس
پستی که تو توش مواردی رو گفتیو نمیدونم ولی تو همین لینک اساسنامه مدون بعضی قوانین مثل عضو گیری رو عوض کردم و موارد اضافه شده رو هم با سر تیتر آبی نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد