کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ارجووووو المعذرة

امروز جلسه 2 کتاب صوتی برگزار شد. 

یه 14 نفری بودیم فک کنم. 

من از چند نفر که بهشون قول نقش یه جمله ای  و چند جمله ای دادم معذرت می خوام  .چون این جوری نقشای کتاب 30 تا آدم نیاز داره ،هماهنگی و وقت برای تمرین این تعداد کمه و همچنین هزینه کپی و خرید کتاب و شارژ ....و قطره قطره جمع شد وانگهی دریا شد  اذیت کن میشه.

اگه بدونید برا هماهنگی امروز چه کشیدم تا یک ساعت مشترک به زور جور شد و تازه کسانی مثل فرامرزی با 7 جلسه غیبت و سودابه باقری عزیز با اینکه امتحان داشت این ساعت به جلسه خودشون رو رسوندند. 

من از رسولی 

        زرگر 

        دلیاری  

        طلاکوب 

        بابک رضایی 

        یوسف دوست 

اگه کسی مونده یاریم کنه 

 

معذرت می خوام 

 

و همچنین از پریماه مراد پور ِبا جنبه  ی شیرازی ِاصیل منهای تنبلی (اینا تعریف بودا)که خیلی دوس داشت نقشی داشته باشه  و سلیمی که تکلیفش را معلوم نکردم

  

وباید اعلام کنم نمی تونیم ازتون استفاده کنیم و البته این نظر بنده و آقای چراغعلی عزیز هست که دلایلمون رو بالا نوشتم.

        

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 00:05

موفقیت این کار موفقیت کانون هست...
چه من آقای پی پی باشم چی کس دیگه...
موفق باشید دوستن...

جهان چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 12:28

خعلی خوب گفتین آقای رسولی

مسعود زرگر چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 14:45

با این که این کار رو دوست داشتم و دارم و بهش فکر میکردم . هیچ اشکالی نداره و انشالا به بهترین نحو اجرا و باعث انجام کارهای مشابه بعدی بشه که در کارهای بعدی در خدمتتون باشیم.

بیروزبخت چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 16:54

نحن نشکرمنکم
لهذا انت تسعین بهذا الامر
اجرکم الی الله

یا ابالفضل!
احسنت!


جهان

توفیقی چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 20:11

چه بچه های باجنبه و مصلحت اندیشی داره کانون
آفرین!

مرادپور چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 20:18

من اگه هم نقشی نداشته باشم
باز سعی می کنم کنارتون باشم... تا جایی که بتونم!!!! حداقل برای انرژی دادن هم که شده!!!

سبا حق طلب پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 ساعت 09:58

مرسی از همه واقا.الهه عجب اعتماد به نفسی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد