کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایتخت...راهی برای کم کردن غصه ی مردم

قبلا به علت نمایش سریال دیوار از تلویزیون، خیلی درمورد سیروس مقدم صحبت کردم

ولی الان حرف خاصی ندارم

فقط باید بگم که سکانس پایانی قسمت اخیر پایتخت2(که داستان یه عده از اعضای شورای شهر بود که میخواستن نامه های مردم رو برسونن) که در اون ماشین پدر تنابنده نقی معمولی میرفت تو دره، تدوین عجیبی داشت

هارمونی معرکه ای داشت...

کلا تدوین، موسیقی زیبا، کارگردانی و بازی های حتی بی نقص بازیگرا به ویژه خود تنابنده، خیلی سکانس عجیبی رو به وجود آورده بود.

حتی با وجود عدم حفظ راکورد های خیلی خیلی محسوس.

 

 

در آخر باس بگم که سیروس مقدم با ادامه دادن پایتخت، جاش رو بدجور تو دل مردم ثابت کرد... و الحق که حقشه...

 

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
سبا حق طلب پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 21:53

خخخخخ خوب بود سکانس دویدن نقی و رو زمین کشیده شدنش

توفیقی جمعه 9 فروردین 1392 ساعت 20:05

گریه نقی و بیتابی هما ، عالی بود،خیلی قشنگ ،حس اضطراب و ترس رو منتقل کرد.
یکی این قسمت خوب بود،یکی اونجا که درس عبرت شده بود برای اون بچه پولداره.
هیچ وقت از این زاویه نگاه نکرده بودم.
نقی کسی بود که تو ماجراهای قبلی و پستی بلندی هاش،موفق بیرون اومده بود و به خاطر اخلاق اش،یه جورایی قهرمان داستان بود، و حالا تو اون قسمت، شکست قهرمان برای موضوعی که حقیقت اجتماعه،اون هم بی مقدمه،شوکه کننده بود!
من که خیلی حال کردم!

مرادپور دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 22:13

متاسفانه من اصلا این فیلم رو دوست نداشتم و اصلا ندیدمش!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد