کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درگیری چرا؟؟

با خوندن پست ها ونظرات داشتم به این فکر می کردم که چرا حاشیه های فعالیت ها از متنش مهم تر شده....من یه نظر ساده دارم ...آقاوخانم کانونی یا میخوای این کانون خوب تر بشه یا نه ....دیگه واقعا بقیش کمتر مهم خواهد بود اگر هدف فقط این باشه که ارتقای سطح کانون وافزایش فعالیت ....حواسمون داره پرت میشه ها...من یه تازه واردم...قدیمی ها بیشتر حواسشون باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 17:22

شکورم
من نمیدونم از کدوم یکی از بحث های رخ داده، به این فکر افتادی که حاشیه ها داره بیشتر مورد توجه قرار میگیره و حواسمون داره پرت میشه
فقط اگه منظورت بحث من و اشکان بود خواستم اینجا برات شفاف عرض کنم که هدف شخص من از این دکترین ها، مفصل گویی ها و بحث ها، بقا و افزایش قدرت کانونه... اشکان هم همین هدف رو داره... و بحث اخیرمون رو (هرچند در اون کاملا احساسات هم نقش بازی کرد) کاملا در راستای هدفی که مطرح کردم می دونم...
نمیخوام تازه وارد بودنت رو تو سرت بکوبم
و نمیخوام قدیمی بودنم رو علت درست بودن حرفم بیارم
فقط میخوام ادعا کنم که حداقل به اندازه ی تو به هدفم و صحتش اعتقاد دارم حاجی...
حالا اگه من علت این پستت رو اشتباه متوجه نشده باشم و تو همچنان فکر میکنی که من (یا اشکان) داریم از اصل غافل میشیم؛ بدون اینکه بخوام مجابت کنم بهت میگم که نظرت کاملا محترمه...

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد