کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جمع آوری خاطره ها

آقای چراغعلی خواستند که یادآوری کنم



هرکسی از فعالیت های سابق کانون، عکس یا فیلمی داره بیاد بریزه روی هارد کانون 

که ظاهرا ایشون برنامه های ویژه ای در این زمینه دارند!


پ.ن.1:سعی کردم دقیقا عبارتی که خود آقای چراغعلی به کار بردند رو به خاطر بیارم.فکر نکنم خیلی موفق شده باشم!

پ.ن.2: البته من متوجه نشدم چرا خودشون این پست رو نگذاشتند اساساً

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چ.ع چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 00:15

ممنون از مسئولیت پذیریتون. ممنون.

وظیفه است
حنانی

شکور جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 15:00

من خیلی اطلاعات دارم. ایشالا بعد از تعطیلات با هارد میارم

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد