کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عباس شکوری هیچ سمتی ندارد

اخیرا بین دوستان درمورد قسمتی از اموال کانون اختلافی پیش آمده بود که حفظ آن قسمت منطقا برعهده ی خانم پیروزبخت بوده است

بعضی از دوستان با استناد به صحبتی از «عباس شکوری» در مقابل درخواست مسئول مربوطه (خانم پیروزبخت) مقاومت کرده اند

و حتی یکی از دوستان گفت که خود خانم پیروزبخت هم با شنیدن نقل قول از شکوری، در اعمال مسئولیت خویش دچار تردید شده اند

در ادامه دبیر جملاتی را در جمع ادا نموده اند مبنی بر اینکه: حتی اگر شکوری هم اینچنین صحبتی نموده، باز هم نباید آن را پذیرفت و باید از مسئول مربوطه اجازه گرفت

در این راستا من باید چند نکته را روشن کنم:

1- صحبت های ادعایی در خاطره ی بنده وجود ندارد و حتی استناد به اماراتی چون صحبت های موسوی و البته صحبت های بین من و امیر حیدری و همچنین تاکید خود من به خانم پیروزبخت مبنی بر مسئول بودن ایشان، بر من اینگونه روشن می کند که صحبت های ادعایی از من نبوده یا سوتفاهمی رخ داده.

2- دوستان به بنده به شدت لطف دارند که احترام کسوت و قدمت من را نگاه می دارند ولی باید بگویم که در تعارض کسوت و اساسنامه، اساسنامه ملاک است نه کسوت... اساسنامه، منطق و مصالح کانون با هیچ قیدی قابل نقض نیست. احترام به بزرگتر و پیشکسوت، با عمل به قانون تعارضی ندارد و این خود پیشکسوت است که باید با رعایت قوانین، احترام خویش را نگاه دارد. پس حتی اگر صحبت های ادعایی در واقع از بنده بوده، مخاطبین نباید آن را می پذیرفتند، و این مسئله با حفظ احترام تعارضی ندارد.

3- صحبت دبیر کاملا درست بوده و شکوری نه تنها سمتی در کانون ندارد بلکه او نیز تنها در چارچوب اساسنامه و مطابق با مسئولیت های افراد، حق عمل دارد.


 

علت نوشتن این پست، شنیدن نقل قول هایی مبنی بر تعارضات بود.

شکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد