کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توضیح مختصری از نتیجه پروژه اکران پله آخر

سلام

اول معذرت! وظیفه ام بود زودتر گزارش کنم؛ میدونم!


خیلی خلاصه عرض کنم؛ اصلی ترین مشکل ما برای اکران فیلم، تکرار شدن صدای خواننده زن به صورت «زیر صدا» و مستقیم هست، که متاسفانه واقعا نمیشه کاریش کرد! (خیلی تلاش کردم ... خصوصا زیر صدا )

در این مدت از طریق آقایی به نام علی کرمی که از مسولین وزرات علوم در حوزه کانون های دانشگاهها هستن هم اقدام کردیم (آقای فرامرزی زحمت کشیدن) فعلا (با یه چشم اشک و یه چشم خون باید بگم) دیگه از دست من کاری بر نمیاد!  مگر اینکه لطف اون جناب شامل حال بشه که دیگه ربطی به من نداره و کلا مستقل از پروژه کانونی ما خواهد بود.


14 اسفند نقد و بررسی فیلم بود با حضور عوامل. فرهنگسرای ابن سینا. شرایط جور شد و من رسیدم به فرهنگسرا. بعد جلسه با عوامل صحبت مختصری داشتم و به دلیلی که برای خودم هم زیاد روشن نیست، خیلی روحیه گرفتم!

 

عرض کردم فعلا! ... یه روزنه امید هست ، اینکه صبر کنم ... صبر کنم تا ترم دیگه در سال دیگه! (واضح بود؟!)

فقط خواهش می کنم مثل همیشه لطفتون رو از این پروژه دریغ نفرمایید  (البته کاملا حواسم به کانون و شرایطش و اعتمادی که تونسته جلب کنه، هست)


یه یادداشتی نوشتم، مفصل! االبته امیدوارم که هیچ وقت وقتش نرسه که اون رو پست کنم! ...

ولی نقدا از همه ی کانونی ها و همه ی دوستانی که این مدت مدام مزاحمشون بودم عذر می خوام و تشکر می کنم.


ضمنا این رو هم بگم فیلم  فقط تا آخر اسفند در سینما ها اکران هست! از دست ندید! و مطمئن باشید دوست خواهید داشت چندین بار دیگه ببینید!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 00:25

خسته نباشید مجدد به شما که واقعا پوتین پوشیدید و به جنگ دیو دو سر رفتید...

شکور دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:47

خدایتان بیامرزاد
شکور

جهان دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:33

خسته نباشی

راد پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 00:11

جالب بود!
خسته نباشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد