کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ویروس

2 بار،
1با با نود32،
یک بار با کسپراسکای،
کامپیوترو اسکن کردم،
ولی چون آنتی ویروس ها آپدیت نبودن،
هاردها رو خیلی با احتیاط،
سالم بردم و سالم برگردوندم،
و با آنتی ویروس خونمون که آپدیته، اسکن کردم.
ولی با این حال ممکنه هنوز ویروس داشته باشه هارد،
و راه حلّش تجهیز اُتاق کانون عکس و فیلم دانشگاه شهید بهشتی به اینترنته.
همین.

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید چ.ع یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 20:03

مرسی از گزارش جامعت. من هم به داراشدنِ اینترنت رای می دم. الان چه بهونه ای میتونه بیاره امور فرهنگی؟
و اینکه به نظرم یه کم سیستم باید ارتقا بیابد، هم از نظر حجم هارد، هم از نظر امنیتی.
بهمچنین پیشنهاد میشه یه هارد اکسترنال داشته باشیم برای بک‌آپِ فایل های حیاتیِ کانونف برای مواقع خاص.
زیاده عرضی نیست.

موسوی یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 20:31

بشدت موافقم با اینترنت کانون

فیلم یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 22:08

با سلام خدمت دوستان همکار
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر داره دومین جشنواره دانشجویی کشوری عکس صبا رو برگزار کنه
لذا ازتون خواهش دارم
ی پست با این عنوان بذارین و از علاقمندانتون دعوت کنین
اطلاعات دقیق تو سایت sabafestival.ir هست
پوستر جشنواره هم گذاشتیم
امیدواریم کمال همکاری رو باهامون داشته باشین

سارا حنانی دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 00:24


مرسی

به سعید و قدکساز دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:48

هم اینترنت و هم هارد از مدت ها قبل داره پیگیری میشه و اتفاقا امروز نتیجه ی پیگیری ها مشخص میشه

درضمن به قدکساز:
چه عجب فلان فلان نشده


شکورم

جهان دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 19:35

من شاهد سلامت هارد بودم.
نخسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد