کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره تولید کتاب صوتی تا اردیبهشت تمدید شد و یه خواهش

سلام.

بچه ها حالا که تمدید شده ما می تونیم کار خیلی خوبی ارائه بدیم. و با یه برنامه ریزی درست کارو پیش ببریم.

من به نقش های اصلی کتاب رو دادم که بخونند و با فضای داستان آشنا بشن.قصد دارم تا آخر این هفته یه جلسه بزاریم.

نمی خوام کار ول بشه

پس خواهشا کمک کنید و همکارییی که بعد ها که به این اثر کانون گوش می دین بگین بَه و فکر می کنم اگه کارخ خوب باشه استقبال خ خوبی ازش میشه. البته مخاطبم بیشتر کسانی هستن که انتخاب شدن.

  

در ضمن از هدیه رهبری و سعید چراغعلی خواستم که در کارگردانی نقش ها کمکم کنند.

ممنون از همتون 

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 11:39

باشد

پیروزبخت جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 16:52

به من ندادی!
نکنه خانم گوشواره ای مهم نیست!هان!
اصن پس من نیسم :))

سبا حق طلب جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 18:25

به الهه
خ گوشواره ای 2 ص هس همش نقشش.اول باید اصلیا بخونن دیگههههه

milad یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 18:04

khanoom haghtalab:naghsha khali monde kasi ro mitonam biaram test bede?????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد