کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیش میاد دیگه... ؛)

ناراحت بودم ، حتی عصبانی , وقتی یادم می افتاد که چقدر مسخره اسم کانونمون به عنوان برترین کانون فیلم و عکس برده نشد کُفری تر میشدم.


داغ کرده بودم .داشتیم با کمک بچه ها وسایلارو جمع می کردیم تا وانت امور فرهنگی بیاد که یهو یه آقایی اومد پیشمون ، با بچه ها شروع کردیم به انتقاد از داورای همایش و اینکه اصلا با چه معیاری مارو گذاشتن کنار و تو انتخاب غرفه ی برتر دامغان و مفید قم و بقیه رو انتخاب کردن.


آقاهه که دید ما ناله ایم با ما شروع کرد به غرغر کردن که "آره والا نمی دونم غرفه ی فلان دانشگاه چی داشت که اونم انتخاب کردن." 


بنده هم که از دنیا شاکی بودم و دلم می خواست دونه دونه سیبیلای نداشته ی داورا رو بر باد بدم با عصبانیت مضاعفی گفتم : "چی می گید؟ بابا غرفه ی دامغان و مفید شرف داشت به غرفه ی بد قیافه ی دانشگاه خوارزمی ".


تا اینو گفتم یهو چش تو چش شدیم ، یه نیگاه کرد دو تا نیگا کردم ،دیدم رنگش پرید، چشاش سرخ شد لبخندش محو. یه نیگاه سر تا پایی بهش کردم که نکنه چیزیش شده که ییهو این جوری شده هنوز نگرانیم کامل مرتفع نشده بود که دیدم یه کارتی گردنشه کارته رو خوندم.


اسم : آقای فلان فلان زاده

نام دانشگاه : خوارزمی


 


رنگم پرید، خجل شدم، اما نمی دونم چرا ته دلم خنکایی رو حس میکردم


 جهان

نظرات 9 + ارسال نظر
سبا حق طلب سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:48

واااااااااای پریسا.اول فکر بعععععععععد حرف
دلم سوخ

جهان سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:52

ولی سباااااااااااااااااااااااا
من دلم اصلا نسوخت ، چون واقعا غرفشون بد بود و حتی بعد که ازش عذر خواهی کردم خودش به یه چیزی اعتراف کرد که بعدا بهت میگم

در ضمن توی این مورد نیاز به فکر نبود ، نیاز به چشم بینا داشت که ما نداشتیم

جهان

سبا حق طلب سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:53

ولی خنده دار بوده ها.طفلی دیگه تا آخر عمر یادش نمیره

توفیق چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 07:48

دو درصد احتمال بده یارو اینجا هم سر بزنه!
چه حسی پیدا میکنی؟!
چه حسی پیدا میکنه؟!
کبودی رو تو صورت جفتتون میبینم
تو از خجالت
اون از خشم

جهان چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 10:46

بابا ملت!
من بعدش باهاش صحبت کردم!
ازش معذرت خواهی کردم!
خودشم معترف بود غرفه ی ما بهتر بوده و اون ها باید تو کارای دیگشون انتخاب می شدن نه غرفه!
خودش میگفت کانونِ چی چیشون کارش عالی بوده ولی انتخاب نشده خودش گفت شما حق دارین!
بابا مشکل ما آدما اینه که از چش تو چش حرف زدن و صریح حرف زدن گریزونیم، فقط ولمون کنن پشتشون حرف بزنیم!
اگر قرار باشه انتقادی هم باشه باید میگفتین چرا در مورد مفید و دامغان بد گفته شده نه خوارزمی که تو روی یکی از اعضاش این حرف گفته شده (هر چند اتفاقی)!
نمیدونم شایدم من نتونستم اون حس خوبی رو که اون لحظه به خاطره خندش به من و اون آقا دست داد منتقل کنم!
اگر میدونستم واکنشا انقد سرزنش آمیز میشه هیچ وقت این پستو نمیذاشتم!
به نظرم اگر واقعا شما ناراحتید بیشتر باید بابت این ناراحت باشید که در مورد غرفه ها و دانشگاه هایی بد گفته شد که هیچ شخص حقیقی و حقوقی وجود نداشته که ازش دفاع کنه!
در صورتی که خود دانشگاه خوارزمی هم دفاعی در این زمینه نداشت که بخواد ارائه بده!
نمیدونم اگه فک می کنید آبروی کانون رفته به نظر من اینطور نیست!
اون لحظه تنها جوی که حاکم بود جو انتقاد از داورا و کوبیدن دانشگاه های دیگه از طرف همه ی دانشگاه ها بود!
کاش این امکان وجود داشت که بتونم این پست رو نابود کنم
به هر حال همون طور که قبلا هم گفتم: "پیش میاد دیگه"
این درس عبرتی شد که دیگه از این قسم پستا نذارم
ممنون از همه.

در ضمن احتمال قوی میدم که اون آقا هم با خوندن این پست همون حس بامزه ی اون لحظه براش تداعی بشه.

خودم

شکور چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 13:31

آورین
شکور

سبا حق طلب چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 21:28

حالا حالت گرفته نشه داریم انتقاد می کنیم.خ هم خاطره خوبی بود بازم بزار از این سوتی ها.
بعدم کسی با انتقاد رودر رو مشکلی نداره.این فرق داشته.
ما هم سعی می کنیم از سوتی هامون بزاریم
بعدم ادامه حرفت مفید بوده با یارو یعنی نتیجه این حرف بد در نیومده دیگه.
بعدم وقتی عنوان پست تو پیش میاد دیگه هس همه راجب پیش میاد دیگه نظر میدن دیگه نه راجبه چه داوری بیخودی دیگه!
چقد دیگه تو دیگه شد.

به سبا چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 22:26

به نظر من با انتقاد رو در رو فرقی نداشت!
شرایط ناخواسته ایجادش کرد!

جهان

توفیقی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:05

هیچ هم واکنش آمیز نبود.
فقط نظرآمیز بود!
حس طنزش کاملا منتقل شد و حسابی خندیدیم
باور نداری بیا
باید بازم از این پستا بذاری.مگه دست خودته؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد