کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از خانم حنانی

بالاخره امکان استفاده از «پاسخ به نظرات» هست یا نه؟

اگه نظرت عوض شده در یه پست بنویسید که ما هم استفاده کنیم.

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 23:36

آقای شکوری من شخصا دیگه از جواب دادن به این سوال خسته ام
قبلا هم چندین دفعه شما و سایرین پرسیدید و من همون لحظه جواب دادم ولی مثل اینکه فقط سوال رو پرسیدین و جواب رو ندیدین
خواهش میکنم حداقل کامنتای خودتون رو دنبال کنید
توضیح یک خطیش همون طور که توی پست اصلی هم اشاره شد اینه
"ترجیح" اینه که از این امکان استفاده نشه
من هیچ اجباری در این زمینه وضع نمیکنم
درخواسته
برای پیشگیری
همین...
به زبان دیگه:
کانونی ها لطفا به خودتون زحمت بدین و جواب رو تو پست بذارین نه کامنت
(این قضیه خیلی کمک میکنه که مطمئن بشیم هیچ یک از پاسخ ها بعد از اینکه کامنت تایید شده، زیرش درج نشده)
توضیحات مفصل تر رو قبلا توی کامنت های متعددی که تو این زمینه بوده نوشتم

شکور چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 13:19

در متن پست گفتم که اگه ممکنه تغییر نظرتون رو تو یه پست بنویسید که بتونیم راحت متوجهش بشیم
من میدونستم که قبلا تو نظرات درمورد این مسئله سوال پرسیدم ولی نمیتونستم پست مربوطه رو پیدا کنم برای همین مشکل هم گفتم که تو یه پست بنویسید
با این حال ممنون
شکور

آخه قضیه اینه که نظرم عوض نشده تا بخوام اعلامش کنم
از اولین پستی که تو این زمینه گذاشتم گفتم "بهتره" این کار رو نکنیم
و فقط در رابطه با پاسخ گذاشتن برای نظرات تایید شده گفتم به هیچ وجه این کار رو نکنید و اگه هم ببینم صد در صد تذکر میدم
حنانی

به خانم حنانی پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 02:04

اینها نظرات زیر پست «توجه توجه --- به ادامه ی مطلب دقت کنید» هستش:


............................................
به خانم جهانی
طبق شیوه نامه های خانم حنانی، نباس از قسمت «پاسخ به نظرات» استفاده کنید...


پاسخ:
الان این نظر رو کی گذاشته؟

من یه توضیحی بدم
چیزی که من اشاره کردم برای "پاسخ به نظرات" بیشتر تکیه اش در مورد نظرات تایید شده بود که از قسمت مدیریت مطالب قبلی میشه بهش دسترسی داشت
نظری که هنوز تایید نکردمش رو مساله ای نیست اگه براش پاسخ میذارن به شرطی که پاسخ شون اون نظر اولیه رو غیر قابل تایید نکنه
در کل، اگر هم میخوایم روزه شک دار نگیریم اصلا بی خیال استفاده از امکان پاسخ به نظرات بشیم
لب کلام این بود
حنانی


...............................................................
نظر بی اسم برای من بود...شکور
ببخشید...
یادم رفت...
درضمن ازونجایی که معیار اینکه نظر (و پاسخ به نظر) خطوط قرمز رو رد کرده یا نه، مسئول ارتباطات اینترنتیه، پس چاره ای نمی مونه جز اینکه برای نظرات تایید نشده هم دوستان حق استفاده از «پاسخ به نظر» رو نداشته باشن... البت اگه بخواید منطق صحبتتون رو عوض کنید، من مشکلی ندارم.... نظم وبلاگ با شماست

1391/11/16 ساعت 12:39
پاسخ:
بعله
متوجه منظورتون شدم
ولی نمیشه تشخیص خود نویسنده ی مطلب رو درنظر نگرفت.بعضی وقتا میان نظر (یا پاسخ به نظر)میذارن خودشون میگن که میخوای تایید نکن...پس میدونن حدود چیه و چه جوریه
به هر حال، اگه بخوایم رویه ثابت بدون بحث داشته باشیم همون "هیشکی جز مسئول وبلاگ پاسخ به نظر نذاره" بی دردسرتره
مرسی از توجهتون
حنانی

ـــــــــــــ

17 اسفند: میخوام بگم که باس شفاف باشید... در غیر این صورت کاملا واقعیت میتونه این باشه که نظرتون عوض شده
باید دقیق مشخص کنید بالاخره انتهای بحث ما چی شد؟ وجوب یا استحباب؟
اونم در یک پست نه در نظرات که گم و گور میشن... به نظرم برای حفظ نظم، باید چه قوانین و چه دستورالعمل ها رو شفاف بگید
واقعا من احساس کردم که الکی کلی وقته که دارم رعایت میکنم این بحث «پاسخ به نظر نگذاشتن» رو وقتی دیدم که همگی دارن استفاده میکنن و شما ری اکشنی ندارید...
به هر حال دیگه الان نظر شفافتون رو میگیرم «استحباب در عدم استفاده از پاسخ به نظر نسبت به نظرات تایید نشده»
هرچند به نظرم همچنان شما باید این قاعده رو در یک پست اونم با موضوع «درباره ی وبلاگ» اعلام کنید نه در نظراتی زیر پست های نه چندان مربوط به این مسائل

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد