کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره تمدید شد

ما می تونیم کار خوبی ارائه بدیم که اگر خوب باشد به گفته مسوول موسسه عطار این کار رو منتشر (پخش) می کنند.از همه کسانیکه تا امروز همکاری کردند متشکرم و از کسانیکه ردشون کردم باز هم ممنونم که تست دادن خیلییییی زیاد.

 

سلام دوستان این چند روز که مخصوص گرفتن تست بودم.اکثر نقش ها انتخاب شدند بد نیست در جریانش قرار بگیرید: 

زهره عبداللهی :راوی و توضیح صحنه 

محمد فرامرزی:مونس یه سرباز چلمن /و خواننده جوان که آهنگشو همه تو کشور گوش میدن 

 سعید چراغعلی:ژنرال 

آقای فاضلی:یونس  یک سرباز رویایی

پژمان دلیاری:خلبان 

پریسا جهانی پور:پاشنه دراز 

الهه پیروز بخت:خانم گوشواره ای 

امید صفایی:آقای شاکی 

بابک رضایی:سرهنگ بخارایی 

ماها عسگری :گزارشگر 

آقای زرگر:تصویر بردار 

رضا یوسف دوست:آقای بوق 

سودابه باقری:منشی دادگاه 

امیر حیدری :دکتر قورتیان  

سهیل علایی(دوست آقای فرامرزی): پرنده باران و قصه گو 

اما خرده نقش هایی موندن:

سرباز۱:                                                    عابر۱:                              عابر۸:

سرباز۲:                                                     عابر۲:                              سرباز احمق:

سرباز۳:                                                     عابر۳:                              پابرهنه:

سرباز ۴:                                                    عابر۴:                              سردبیر:

سرباز۵:                                                     عابر۵:                              خدمتکار:

سرباز۶:                                                      عابر۶:

 سرباز۷:                                                     عابر۷: 

 

همه اینها یه جمله بیشتر نقش ندارند.بدون شک از آقای زمانی و رسولی  و سلیمی وخانم حنانی ومهرنوش  و کسانیکه مایلند کمک می گیریم.

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 23:15

بدون شک هستیم...

راد سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 11:00

باید چیز باحالی بشه
دیو چی شد؟

راد سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 11:05

تا کی تمدید شد؟

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:46

من هیچ وقت تجربه ای نداشتم و کلا فکر کنم خنده بگیره!
ولی برای عابر ، در حد یه جمله بدم نمیاد همکاری کنم

شکور سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 17:13

اگه صدای گوش خراش و افتضاح ما نیز به درد میخورد و هماهنگ می شدیم، هستیم
شکور

مرادپور سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 17:43

منم نقش میخواااااااام!!!!!! به منم نقش بدین.... بخدا من تواناییشو دارم فقط بهم فرصت دوباره بدین....

مسعود زرگر سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 20:09

تا کی تمدید شد؟

yasamin سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 22:45

خیلی این پروژه رو دوست دارم,چون کار با صداست یه جورایی انگار دغدغه ذهنی منم بوده...
کاش بتونم بالاخره یه گوشه کوچیک کار هم که شده کمک کنم
انتخاب نقش ها هم خیلی خوبه
آورین

سبا حق طلب چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 12:51

مرسییییییی از همگی.تا اردیبهشت تمدید شد
اما این یعنی اینکه ما فرصت داریم کار خ خوبی ارائه کنیم نه اینکه بگیم حالا حالا هاااا وقت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد