کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خانم طلاکوب شما دیگه چرا؟؟؟*

تاریخ ارسال  یکشنبه 13 اسفند ماه سال 1391 ساعت 23:38

ارسال کننده دلنــاز طلاکوب  

متن نامه سلام 



یه تعدادی کتاب و مجله مربوط به فیلم و سینما دارم که البته شماره هاش به ترتیب نیست (مجله فیلم و سینما تئاتر). اگر کانون مایل باشه بنده تقدیم می کنم!


در انتظار توجه مسئول مربوطه ...


* تیتر رو واسه این گذاشتم که بپرسم خب خانم طلاکوب خودتون چرا این رو تو یه پست نذاشتید؟(حنانی)

نظرات 2 + ارسال نظر
راد دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 20:18

خانم طلاکوب! شما هم کارای عجیبی میکنیدا
اولا که معلومه که مایل هستیم
دوما من داره احساس بدی بهم دست میده با رفتارای اخیر شما!
آیا باید نگران این مسئله باشم که شما از حضور در کانون دلسرد شدین؟

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:41

بابا من منظوری نداشتم! فکر می کردم درخواست ها رو باید به صورت پیام فرستاد!
پس میارم کانون
دلسرد هم شاید... ولی سعی می کنم بهش غلبه کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد