کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالین کتاب صوتی کودک

سلااااااام. 

این ۲ روز مخصوص تست صدا بودم با کمک دوستان تعدادی از نقش ها مشخص شدند. 

اما کسانی که در  شنبه ۱شنبه  با بنده همکاری کردند: 

بابک رضایی 

پریسا جهانی پور 

 

محمد فرامرزی

زهره عبداللهی

رضا یوسف دوست

فاطمه توفیقی

پریماه مرادپور

مهدی رسولی

سودابه باقری

امیر حیدری

مژده بشیری

سیما ترابی

الهه پیروز بخت

آقای سلیمی

آقای زرگر

ماها عسگری

آقای سلیمی

آقای ارشادی

پژمان دلیاری

تهمینه سلیمیان

آقای زینل

آقای فاضلی 

آقای زمانی 

فربد فروزان فر؟ 

امید صفایی

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 21:53

شایان زمانی و امید صفایی و فربد فروزان (؟) رو یادت رفت.

yasamin یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 23:16

من بدقولم که شنبه نیومدمشرمنده
بازم از روند کار مطلع مون کن

فربد دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 01:27 http://farbodsfairytale.blogfa.com

یعنی واقعن "انقدر" غریب شده اینجا فربد "فرازنده‌مهر"؟؟:(...

سلیمه رحیمی دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 15:33

اصلا فکر نمی کردم بچه های کانون فیلم اینقدر سرد باشن. بد نیست یه کم روی برخوردتون با غیر کانونیها کار کنین. اینجوری کم امکان داره کسی برای بار دوم پاشو بذاره کانون.

سلیمه رحیمی دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 15:34

اصلا فکر نمی کردم بچه های کانون فیلم اینقدر سرد باشن. بد نیست یه کم روی برخوردتون با غیر کانونیها کار کنین. اینجوری کم امکان داره کسی دوباره بیاد کانون.

سبا حق طلب دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 19:56

غریب نشدین فامیلیتون سخت بود یه کم یادم رفت
من همه رو به فامیلی صدا می کنم ولی شما رو هی می گم آقای فربد
باز sorry

سبا حق طلب سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 19:18

ادامه فعالین این پروژه:
مهرنوش
چراغعلی
هدیه کانون تاتر خودمون
سهیل علایی
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد