کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از ما گفتن بود ....

به نام خدا


دوستان کانونی!


 محض محکم کاری من یک بار دیگه این مطلب رو یادآور میشم که:


با توجه به پرس و جویی که از مدیر جلسه شنبه ی گذشته کردم "پروژه نمایشگاه کتاب"

... صرفا به عنوان یک پروژه کانونی تصویب شد نه پروژه بزرگ کانونی

پس...


دقت داشته باشید که همچنان معیار حق رای برای جلسه ی شنبه 12 اسفند فعالین پروژه رویش هست.


اسامی حق رای دارا رو در ادامه مطلب ببینید و اگه احساس کردید که برای رویش فعالیتی انجام دادید به مدیر اجرایی اطلاع بدید تا من رو با خبر کنه.


والسلام


شکوری

چراغعلی

رسولی

فرامرزی

عطارپور

فینی زاده

یوسف دوست

توپ شکن

جهانی

مرادپور

ترابی

تدریس

محیط

شالیکار

علی پور

همت زاده

زرگر

توفیق

*حنانی

*حق طلب

*دوست خانم حنانی


*این اسامی تا قبل از روز شنبه اضافه شدن



مسئول حق رای

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 07:53

اشکان توپ شکن ادعا داره که دیگه حق رای داشتن ربطی به «بزرگ» بودن پروژه ی کانونی نداره و فقط «کانونی» بودن پروژه کفایت میکنه...
شاید اشتباه میکنه
و شاید نکته ای از قلم ذهن من افتاده
به هر حال داستان رو از مسئول اساسنامه جویا بشید
و اینکه این تغییر قانون کی و تحت چه رای گیری ای رخ داده

شکور

جهان شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 21:58

امروز تو جلسه صحبت کردیم
من بر اساس اساسنامه ی موجود عمل کردم.

مسئول حق رای

اشکان دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 10:46

خانوم جهانی پور عزیز...
شما که یه بارم این قضیه رو از من پرسیده بودین...
ما چیزی به اسم پروژه بزرگ کانونی نداریم...
پروژه ها یا شخصین یا کانونی...اسم دیگه پروژه کانونی پروژه بزرگه...لطفا اساسنامه رو یه بار دیگه بخونین...

جهان دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 20:33

آقای توپ شکن
مسئول اساسنامه عزیز...
مرسی که انقد لحنتون خوب و مهربونه
ایشالا مشکلات اساسنامه ای هر چه زودتر حل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد