کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ابری ها( کتاب صوتی کودکان)

سلام.پس از تلاش بسیار کتابی به اسم ابری ها انتخاب کردم.فضای کتاب طنز و مقداری معنا گراس. فکر کنم دوسش داشته باشید. کتابی هس که به فضای ذهنی نزدیک بود.رمان نوجوانان هست و قسمتی از داستان به صورت نمایشنامه روایت میشه .۲ تا شعر داره.شعر اول رو می خوام آقای فرامرزی بخونه شعر دوم که آخر کتاب هس دسته جمعی همه با هم می خونیم.اکثر شخصیت ها مرد هستند.راوی رو خانم انتخاب می کنم و شخصیت دیگه خانم پاشنه دراز هس.تعداد نقش های اصلی شش تا هس و بقیه اکثرل سرباز هستند و چند تا هم مردم عادی که اینا می یان چند جمله می گن و میرن.به همه پسر هاتقریبا نیاز داریم . 

بچه ها کمک کنید کار  تا ۲۲ ام آماده و فرستاده شه. 

به یک نفر احتیاج داریم که آهنگ تیراژ شروع و پایان رو انتخاب کنه و شاید آهنگ متن نیاز باشه.اگه کسی آهنگای زیادی شنیده و با آثار موسیقی  آشناس  و می تونه در انتخاب کمک کنه خیلی  کمک بزرگی کرده. 

امروز با چند نفر برا نقشا صحبت کردم.از شنبه ایشالا شروع می کنیم.اول باید یک رو خوانی داشته باشیم .  

آقای بابک رضایی قراره با یک استودیو صحبت کنند امشب 

راستی افکت صدا هم داریییییم.مثل صدای بارون صدای طبیعت صدای بسته شدن در صدای کفش پاشنه بلند  صدای بلندگو صدای هواپیما

مهمترین نقش و طولانی ترین آن نقش راوی هست .راوی باید مثل شهرزاد قصه گو آرام و شمرده و گرم و صمیمی قصه بگه. 

یک ژنرال زورگو صدا گنده و بی تربیت هم داریم. 

یک خانم جیغ جیغو و جدی و از خود راضی 

دو سرباز مفلک و بیچاره که به ابرا سفر می کنن. 

 

بچه ها هر کی به تواناییهاش ایمان داره بیاد تست بده اگر کمی هم ایمان داره بازم بیاد. 

 البته راوی اگر مرد هم باشه  میشه

  

کمک کنید حیف نشه.کار سختی نیس و ضبطش فرح بخشه بدون شک

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 15:39

خوشگله
فقط حیف نقش زنش کمه

yasamin چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 17:07

واسه افکت صوتی از این مجموعه استفاده کن :
BBC Sound Effects Library
هرنوع افکتی که بخوای داره خودشم به تفکیک موضوع, اگه کسی رو پیدا کنی که با دانلود حجم بالا مشکل نداشته باشه خیلی با کیفیته و جواب می ده
در مورد موسیقی هم بذار کتابو بخونم اگه پیشنهادی داشتم می گم بهت(اگه لینک کتابو داری اینجا بذار که همه بتونیم یه بار بخونیمش)

موفق باشی

توفیقی چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 19:47

هستم

سارا حنانی چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 23:26

از داوطلبا تست بگیریم دیگه
من دوست دارم راوی باشم...(البته اگه میشه اعلام کرد اینجوری و خودت کسی رو در نظر نداری)
اگه داوطلبان دیگه ای هم داریم تست بگیر که ببینیم کی بهتره واسه این کار
ولی پیشنها میکنم به هیچ وجه راوی رو مرد انتخاب نکن
قصه ی کودکان همیشه راوی زن داره تا جایی که من شنیدم
بعد نقش زنونه هم کم داری بهتره فضا رو ملایم تر کنی با راوی زن

سبا حق طلب پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 11:05

لینکه کتاب فک نکنم باشه باز می گردم
یاسمین برا شروعش و اینکه دانشگاه شهید بهشتی تقدیم می کند ایده ای داری ؟
سارا راوی رو با یکی صحبت کردم و خانم هس.یه نقشه دیگه تو کتاب هس فکر کنم به تو بخوره حالا شنبه بیا حتما صحبت کنیم

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 11:55

ما تا آخر ایستاده ایم...

yasamin پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 20:19

سبا باید فایل صوتیش باشه که با یه سری موسیقی مچ کرد دید جواب می ده یا نه باز پیگیرش هستم

علیپور جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 09:59

کاری باشه منم درخدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد