کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

علاقه مندان بخوانند

  

 

سلام بچه ها

در جلسه ى گذشته تولید کتاب صوتى کودک به عنوان یک پروژه شخصى مشخص شد. 

آیا باید در جلسه آینده رای بگیرم براش؟اگر آره فک می کنم رای گیری وبلاگی باید انجام بشه. چون فرصت ما کم است تا ۲۲ اسفند و نیاز به تمرین است.

من امروز با مرکز عطار در مورد این جشنواره صحبت کردم و فهمیدم که:






این جشنواره بیشتر یک جشنواره مردمى است تا هنرى و تخصصى و از هر صدایى استقبال مى شود منتها پنجاه نفر داراى بهترین صداها انتخاب مى شوند و از آن ها دعوت به همکارى مجدد مى شود،

این جشنواره جایزه ندارد و کار خیر است.


این مرکز از همکارى ما-کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتى-بسیار استقبال کردند و خوشحال شدند آنقدر که از پشت تلفن بسیار مشهود بود.


من فکر میکنم چون ما کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتى هستیم باید تلاش کنیم که جزو پنجاه نفر انتخاب شویم و کار خوبى ارائه کنیم.

در این جشنواره میتوانیم بیشتر از یک کتاب صوتى تهیه کنیم،(چندکتاب را کار کنیم)


من لیست کتابهاى پیشنهاد شده ى جشنواره را مشاهده کردم و درحال بررسى براى انتخاب هستم،

درضمن این مرکز امکانات لازم براى ضبط صدا را در اختیار ما قرار مى دهد.(با دراختیار گذاشتن لب تابى با نرم افزار مخصوص ضبط صدا در یک آمفى تئاتر) و این مرکز هیچ مشکلى جهت ضبط دسته جمعى صدا مثلأ-باهم شعر خواندن را-ندارد.

آقاى بابک رضایى پیشنهاد دادند که ضبط صدا در استادیو انجام شود تا کیفیت بالاتری داشته باشه


نکته: در همه جاى دنیا کتابهاى صوتى (audio books) براى همه ى قشرهاى جامعه رایج است و تهیه یک کتاب صوتى در جهت ترویج این امر در ایران چه براى نابینایان،چه بینایان کارى زیبا و هدفمند مى باشد و میتواند یادگارى براى خودمان و کودکان و نوجوانان عزیز محسوب شود،یک یادگارى جذاب... 

با توجه به استقبال خوب شما از این طرح و سوال بابت مناسب بودن صداتون یا نبودن به نظرم  وقتی کتاب رو انتخاب کردم با هم تست می کنیم صدامون رو رو نقش هاو با کمک نظراتتون انتخاب می کنم  

درضمن فکر می کنم انجام این پروژه می تونه تمرین و مقدمه ای باشه برای دوبله کردن انیمیشن که در جلسه مطرح شد.

 از سارا حنانی هم برای گذاشتن پست اولیه ممنونم.

پیشنهاداتتان را میشنوم...

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 11:20

من چندتا نمایشنامه رادیویی دارم که به نظرم خوبه برای کار کردن.
خانوم خق طلب در این رده صدای بچه ها زیاد مهم نیست بیشتر حس صدا، موسیقی و افکت های صوتی هستن که کار رو جذاب میکنند.

محمدمهدی رسولی دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 15:13

خیلی هم خوبه
خیلی می شه رو این قضیه مانور داد
حتی می شه فیلم ازش تهیه کرد...


یه کار جالب که حتی تبلیغ بسیار خوبی برای کانون هست...
خیلی حرفها برای گفتن هست...

دلنــاز طلاکوب دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 17:05

آفرین!
فقط ربطش به فیلم و عکس چیه؟

جهان دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 21:14

من و لیلا هستیم
به دلناز:
حداقل تاثیری که شاید بتونه داشته باشه استارتیه برای شروع کار دوبله ی انیمیشن توسط خود بچه های کانون!!

yasamin دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 23:54

خیلی خوبه!
یه خرده خیلی خیلی کوچیک(!) تجربه آیتم سازی رادیویی دارم من,اگه جایی بتونم حتما کمکت می کنم
آفرین

سبا حق طلب سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 00:34

نمایشنامه رادیویی کتابشو دارید؟
چه خوب یاسمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد