کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه ی روز شنبه 5 اسفند 91

پروژه ی نمایشگاه کتاب از شخصی تغییر کرد و به شکل کانونی تصویب شد.

حیدری پیشنهاد بن تخفیف رو مطرح کرد که قرار شد یکم بیشتر روش کار بشه و فکر کنیم.

در همین خلال قدکساز گفت من دوست دارم یه چندتا انیمیشن کوتاه رو اکران کنم.

میلاد سلیمی به اکران های مدرن و جمعیت کم بیننده هاش اعتراض کرد، من و حیدری مخالف بودیم که به هیچ عنوان همچین اکران هایی نداشته باشیم، اما هر دومون ایراداتی به این اکران سینمای مدرن گرفتیم و گفتیم نکاتی باید رعایت میشد تا بهترین نتیجه رو بهمون میداد. که قرار شد مفصلا تو یک جلسه ای که خود امید صفایی هم باشه مطرحش کنیم تا هم نقدامون رو به امید بگیم هم به راهکارهای مناسبی برسیم.

خانم حق طلب قرار شد پیگیر پیشنهاد خودشون بشن.(موضوع کتاب صوتی برای روشندلان)

هم چنین حیدری موضوع دوبله کردن انیمیشن هارو مطرح کرد و اینکه اصلا وقتی میخوایم یه فیلمی رو اکران کنیم به جای زیرنویس با دوبله ی خود بچه های کانون پخش بشه. البته ازونجا که این موضوع خیلی وسیع و پردردسر هست، من گفتم خوبه که این به عنوان یک هدف باشه و برای رسیدن به اون هدف ما بیایم از انیمیشن های کوچک شروع کنیم و ببینیم این کار تا کجا امکان مانور داره.

نظرات 2 + ارسال نظر
سبا حق طلب یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 11:48

خوندم.

سارا حنانی یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 23:46

این ماجرای دوبله ی انیمیشن مساله ایه که من خودم هم خیلی دوستش داشتم و قبلا هم مطرح کرده بودم ولی راستش هیچ وقت به طور جدی پیگیریش نکردم
آقای حیدری اگر شما هم جدا علاقه مند هستید با کمال میل همکاری میکنم تا این کار رو انجام بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد