کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به قول فروغ فرخزاد و رادیویی ها :تنها صداست که می ماند.

سلاااااام بچه ها.یه پیشنهاد دارم : همکاری جهت تولید کتاب صوتی کودکان

بیاین کسانیکه مشتاق کار روی کتاب صوتی کودکان هستند همون که پستشو سارا حنانی گذاشت یه کتاب کار کنیم نمی دونم این پروژه ای محسوب میشه یا نه؟ 

پیشاپیش از پریسا جهان و الهه پیروز بخت دعوت به همکاری می کنم فکر می کنم  انگ این کارند با تغییر صدای با مزشون و همچنین سودابه باقری که به نظرم صدای خوبی داره.

هرکسی مایله بگه؟ 

آیا باید به این کار در جلسه رای داده شه؟

نظرات 11 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 20:03

خیلـــــــــــــی مایل به همکاری ام اما...
راستش صدای من بیشتر برای ترانه های تخت حوضی و کوچه بازاری(مثل ترانه های زنده یاد داوود مقامی)خوبه

جهان جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 20:57

جالبه...

saba haghtalab جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 21:44

سبا حق طلب جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 21:47

به پریسا:
جالبه یعنی مایلی؟

مرادپور جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:53

جالبه! منم میتونم همکاری کنم.... ها...

سبا حق طلب جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 23:11

به پریماه:آره صدا تو هم خوبه

سبا حق طلب جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 23:21

بچه ها لازم نیست صداها خ عالی باشه اگه اخبار لینک رو بخونید متوجه می شید اما خب ترجیحا صدا خوب باشه خ خ بهتره

کاظم فاضلی جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 23:26

سلام، خیلی کار جالبیه!
اگه صدام مناسب باشه مایلم

محمدمهدی رسولی شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 14:55


یعنی من نمی تونم؟؟؟؟؟؟

رامین شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 23:21

manam in karO dust daram ...
age hamid jebeLi ro giir nayavordiin man be jash miTunam sedaye kolah qermezii ro dar biaram

zahra shahtoori یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 13:39

تنها خداست که میماند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد