کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

حق رای ...

به نام خدا


دوستان توجه داشته باشند که چون پروژه مدرن امید صفایی *** یک فعالیت بزرگ کانونی بود معیار حق رای جلسه ی شنبه "فعالینِ این پروژه" هستند.


از دوستانی که اسم خودشون رو در "پست فعالین مدرن" نمی بینن و برای این پروژه فعالیتی کردن خواهش میکنم زودتر با هماهنگی مدیر اجرایی این کار ، با من هماهنگ کنن تا حق رایشون رو از دست ندن.


*** اصلاحیه 4 اسفند ساعت 9 شب:

منظور من از پروژه مدرن امید صفایی "سلسله اکران های سینمای مدرن" هست.... پوزش اگر نا مفهوم بوده



مسئول حق رای

نظرات 2 + ارسال نظر
saba haghtalab جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 19:37

khundam

دلنــاز طلاکوب جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 20:08

من در حال تایپ جزوه این دوره هستم

فک کنم منظورت دوره مدرن کلاس مازیار اسلامی باشه..
درسته؟
اگر اینطوره من منظورم اکرانها بود.
شزمنده که مفهوم نبوده.

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد