کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یادآوری

جلسه ی هفتگی کانون شنبه ها
ساعت 12:30 الی 13:30
این هفته هم در محل جدید کانون (معاونت فرهنگی جدید جنب پله های ادبیات) تشکیل خواهد شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
ملیکا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 18:05 http://lalinea.blogsky.com/

ببخشید بچه های پزشکی هم میتونن عضوتون بشن؟

بعلهههه
ما حتی اعضایی خارج از دانشگاه هم داریم
حنانی

به آقای راد جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 18:06


آقای دبیر؟؟؟؟!!!!!!
چراااااااا؟؟؟؟
به پیر به پیغمبر به جان کانون فیلم ما بچه های عربی کلاسامون 1 شروع میشه نه 2!!!!
من که ازتون خواهش کرده بودم چون تعداد آراء ساعت 12 تا 13 و 12:30 تا 13:30 هر دو برابر شده یه بار دیگه رای گیری کنید.


بابا من خیر سرم مسئول حق رایم!!!
نیم ساعت تو جلسه نباشم؟؟؟؟
گناه دارمااااااااا!!!!


جهان

به نظر من هم اصلا ساعت معقولی نیست, باز صلاح کانون خویش اعضای نهاد تصمیم گیریش دانند...

yasamin

saba haghtalab جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 19:38

khundam

yasamin جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 19:44

چقدر ساعتش بد شد!

توفیقی جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:08

از اونجایی ک اعضای کانون ، عرب اند مگر اینکه خلافش ثابت شه،پیشنهاد میکنم یه بار دیگه رأی گیری کنید!!
یهو دیدین وسط جلسه،بچه ها نصف شدن!

مرادپور جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:51

ما نمیتونیم بیاییم...پس دوباره رأی گیری میکنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد