کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در دست احداث...

به نام خدا


سلام


اول از همه این پست رو میذارم به نیت تشکر از تمام زحماتی که مسئولَینِ حق رایمون در ترم پیش کشیدن ، واقعا ساکت و بی سر و صدا به بهترین شکل کارشون رو انجام دادن.


به شخصه اصلا از عهده ی این همه سکوت بر نمیام...


امیدوارم بتونم ازشون در این زمینه ی به خصوص الگو بگیرم.



دوم:

 

بنده وظیفه دارم از امروز تا 2 هفته آینده 3 نفر رو با اولویت خودم برای معاونت سمت مسئول احراز حق رای معرفی کنم که این کار "در دست احداث" است. 




مسئول مربوطه ی جدید...

نظرات 8 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 21:25

hahaha..... Bichare azaeii ke az in be baad haqe raay mikhan....

RasTiii .... khoda ghoVat
Ramin.
---------------------

yasamin پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 22:21

رادم پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 23:18

درود بر شما!
از ادامه ی مطلب هم میتونید استفاده کنید

سبا حق طلب جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 19:39

به شخصه شاعد این موضوع بودم در اون سفر



شمام توو اون سفر کم نذاشتی سبا جون...

جهان

سبا ح جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 21:43

بالاخره ما می تونیم ازبخش پاسخ استفاده کنیم یا نه؟

من دیگه اصن تسلیمم در این زمینه
ترجیح اینه که این کارو نکنیم
ولی وقتی مشکل خاصی ایجاد نمیکنه من تایید میکنم و بحث نمیکنم
حنانی

جهان جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:11

به سبا:
مخاطب کامنت تو من بودم!!!!
در ضمن ، کامنت من مانع تایید کامنت تو نمیشد.
نویسنده ی پست هم من بودم.

در صورتی که این 3 مورد وجو داشته باشه و در عین حال رعایت بشه چرا نباید ج بدیم سارا؟؟؟


بابا سخته هر دفه تو کامنت جدا بنویسیم

بازم به سبا:

جالبه ینی نمی دونم ، بدم که نمیاد ولی آیا این موضوع میتونه در ارتباط و به نفع کانون باشه؟؟؟؟

سبا حق طلب جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 23:14

سوالم کلی بود آخه بچه ها زیاد از پاسخ استفاده می کنن گفتم بپرسم

شکور به خانم حنانی سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 11:17

خواهش میکنم یه وحدت رویه درمورد استفاده از پاسخ به نظرات ایجاد بشه...احساس بل بشویی دارم

من دیگه چی بگم آقای شکوری؟
چند دفعه بگم؟
ظاهرا تمایلی به رعایت این قانون وجود نداره و
منم نمیتونم نظر کسی رو به خاطر پاسخ یه نفر دیگه تایید نکنم!
به نظرم بلبشو هم نیست
اصل بر اینه که تا میشه این کارو نکنن
خصوصا تو مواردی که حساسیتش بالاتره
ولی حالا که این کارو میکنن یعنی تمایل وجود نداره دیگه
قضیه اونقدرها هم حساسیت برانگیز نیست که من تک تک تذکر مجدد بدم
چن بار پست گذاشتم چن بار تو کامنتها مطرح شده ولی باز هم ادامه داره...
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد