کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین نمایشگاه

فعالین هفته اول نمایشگاه 

خودم  

آقای حیدری 

ترابی 

حنانی 

قدکساز  

حق طلب  

باقری 

توپ شکن  

شاه توری 

مراد پور 

پیروزبخت 

توفیقی 

لولویی 

علی پور

عسگرپور 

مشعشع 

طلاکوب 

برخورداری  

جهانی پور 

زرگر   

چراغعلی 

شکوری  

یوسف دوست 

رضایی 

سلیمی 

فینی زاده

پیشاپیش اگه اسم کسی رو جا انداختم عذر خواهی میکنم 

بازم از همکاریتون ممنون و امیدوارم توهفته دوم نمایشگاه هم ببینمتون...

نظرات 3 + ارسال نظر
رادم پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 23:20

من نیز کمک کردم دو بار نمایشگاه رو جمع کردیم.

موسوی جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 13:17

من این همه میز جابه جا کردم

ب.رضائی جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 17:37

ممنون خانم سلیمیان
ولی لطفا اسم بنده رو کامل بنویسید که مسئول حق رای دچار اشتباه نشه.چون دو تا رضائی داریم.
ممنون

بابک رضائی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد