کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مرگ تدریجی یک رویا

واقعیتش خسته شدم از نوشتن خرده پله های بی نتیجه...

نوشتن اومدن و رفتن های هر روزی من که فایده ای نداره

هر وقت خبر مهمی شد می نویسم


فعلاً


[فعالین:آقایان فرامرزی و صفایی و خانم یاسمین این روزا به من کمک کردن]

نظرات 7 + ارسال نظر
سبا حق طلب دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 19:31

چه عنوان خوبی.واقا حق داری عزیزم

جهان دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 20:45

نه خسته نشو...
ناراحت شدم...
چرا انقد غصه؟؟؟؟؟

رادم دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 22:32

yasamin دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 23:32

[شکلک نفس عمیق همراه با آه از ته دل!]

الهه وفایی دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 23:35

دلناز تو رو خدا خسته نشو
البته درکت میکنم به شدت
بگو بیایم کمک :( خیلی حیفه

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 07:17

از طرف خودم خسته نباشید می گم...
لابلای کار ضبط فیلم کانون متوجه تلاشهای ایشون و بقیه دوستان شدم...
و چه بامرام که لابلای این رفت و آمدها امثال ایشون و محمدفرامرزی راد ب من هم کمک می کردن...

امید صفایی چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 22:01

خسته نباشید خانم طلاکوب
خوشحال باشید که میخواستید یک فیلم خوب وحسابی رو در فضای دانشگاه پخش کنید
خوشحال باشید که تمام تلاشتون رو کردید که فیلمی رو پخش کنید که جزو بهترینهای اکران امسال بود
خوشحال باشید برا سلیقه خوبتون و انتخابتون
و کسانی باید ناراحت باشن و متاسف که......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد