کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خواهشی برای رسوندن کارهای رویش

شکورم:

سلام بر همگی

عاجزانه درخواست دارم که همکاری کنید:

برای رویش ما 4 روز دیگه بیشتر وقت نداریم و تو این چهار روز، هم باید کلیپ های کانون رو بسازیم، هم یه دی وی دی خاص ایجاد کنیم، هم عکس های خاصی رو از پروژه هامون مرتب کنیم، هم اینها رو به چاپ برسونیم و هم دی وی دی ها رو برای رایت بفرستیم ... از همه بدتر اینکه همه ی اینها باید تا روز چهارم اسفند، آماده بشه...(دم چراغعی گرم که طراحی بروشور رو رسوند ولی چاپش مونده هنوز)

ولی دوستان وقتی من پشت سیستم دارم کار میکنم، متاسفانه به این حجم کار دقت نمیکنن و یا میان با سیستم کار دارن یا همش من رو به انجام کارهای دیگه دعوت یا مجبور میکنن... همچنین برای تدوین و این جنگولک بازی ها[1]، نیاز به تمرکز و حواس جمعی هست...ازدحام و سر و صدای زیاد تو کانون باعث اغتشاش فکری و کند شدن ساخت کلیپ میشه...(کسی فکر نکنه قصد کلاس گذاشتن دارم ها...فرض رو بر این بذارید که من یه معلول روحی روانی ام که این سر و صدا مانع کارم شده...به هر حال واقعا کار سخت شده برام...اگه کسی میتونه سریع تر و مطلوب تر انجام بده، من که شدیدا استقبال میکنم)

با اینهمه اختلال در تولید کلیپ کانون، واقعا من نمیتونم قول بدم کلیپ برسه

تازه فیلمبرداری از سه عضو دیگه و خود دکتر میراحمدی هم باقی مونده

پس خواهشا نه با سیستم کار داشته باشید نه با من

و از همگی میخوام که کمک کنید...مخصوصا عطار که سریعا اون تصاویر رو برسونه

...

جشنواره ی رویش یه پروژه ی کانونی و خیلی مهمه...هیچ پروژه ای نمیتونه در تعارض با این پروژه، امکانات کانون رو در اختیار بگیره(مگه در حالت فورس ماژور پروژه های کانونی دیگه)...از طرفی باید توجه داشت که این جشنواره، یه پروژه ی فرا دانشگاهی برای کانونه...

درضمن، دوستان توجه داشته باشید که در حال حاضر، متاسفانه، با اینکه جوشش لازم وجود داشته ولی نمایشگاه کتاب، داره به صورت یک پروژه ی شخصی انجام میشه بنابراین همکاری توش اختیاریه، ولی پروژه ی اکران های مدرن و جشنواره ی رویش، کانونی تصویب شدن و همکاری توشون، الزامیه...

ازمسئول اساسنامه میخوام که نظرش رو درمورد این پست بنویسه...و اگه حرفام رو خلاف اساسنامه میدونه حتما بهم تذکر بده

شکور.



[1] از لفظ جنگولک بازی استفاده میکنم تا کسی فکر نکنه که میخوام بگم من تدوینگر بزرگی هستم و تدوین فلان است و بیصار...کلا میخوام بگم ادعایی ندارم...ولی به هر حال الان دچار مشکل شده ام

نظرات 5 + ارسال نظر
سبا حق طلب دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 17:52

[:S023:
اگه کاری برمیاد ازمون بگید

سبا حق طلب دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 17:54

اصلا چرا نمایشگاه کتاب کار شخصی همون پروژه شخصی محسوب میشه؟

سارا حنانی دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 19:41

چه کاری از ما برمیاد تا زودتر جمع شه؟

به خانم حق طلب چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 14:44

پروژه ی شخصی هیچ ربطی به کار شخصی نداره.
شفاهی توضیح بدم بهتره
ولی میتونید از مسئول اساسنامه هم بپرسید
شکور

به خانم حنانی چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 14:46

والا نمیدونم
فعلا همون پست دوتا آدم پایه مهمه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد