کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم سازی با چشمان بسته!

"زندگی با چشمان بسته" وارد شبکه ی نمایش خانگی شد!



راستش فکر کنم این آیکون میتونه بهترین توصیف من از این فیلم باشه: 


منطق داستان و رفتار شخصیت ها اصلا مشخص نیست

بازی ها غم انگیزه!

حتی با اینکه از تو اغلب نقدها از بازی ترانه علیدوستی خیلی تعریف کردند به نظر من مثل همیشه اش بود.خیلی هم مثل همیشه اش بود.شاید تقصیری هم نداشت...اصلاً جایی برای نشون دادن بازی اش نبود 

من از وقتی که فیلم اکران شد و شنیدم که حول محور رابطه ی یک خواهر و برادر میچرخه منتظر دیدنش بودم، چون به نظرم راجع به رابطه ی خواهر برادری خیلی کم فیلم ساخته شده، ولی وقتی فیلم رو دیدم فهمیدم حتی همین رابطه رو هم به کلیشه ای ترین شکل ممکن که تو سریال های تلویزیونی صد بار دیدیمش نشون داده!

اگر علاقه مند بودید بیشتر راجع به فیلم و داستانش بدونید به نظرم این نقد و این نقد رو هم بخونید

(وای خدا اصلا وقتی فکر میکنم چه تعداد شخصیت(!!!) الکی توی داستان بود و آخرش گره های داستان به چه طرز مسخره ای باز شد گریه ام میگیره! هر کسی که رابطه ی اجتماعی داشته باشه میدونه مردم عادی واقعی این جوری رفتار نمیکنن...)

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه توفیقی دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 07:25

خوب پس چرا همیشه با یه ریتم فیلم ساخته میشه؟
اونوقت میگن سینما برای همه ی مردمه؟!
خسته کننده اس موضوعات تکراری

سبا حق طلب دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 17:55

من رابطه خواهر برادری رو دوس داشتم تو این فیلم.
اما سوژه خوبی داشت که به دلیل فیلمنامه بد حیف شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد