کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین پروژه ی جابجایی



شکوری

باقری

جهانی

مرادپور

سلیمیان

همت زاده

مسعود زرگر

فاطمه توفیقی

بابک رضایی

رومینا دواچی

عطارپور

زینل

توپ شکن

ترابی

پیروززبخت

فینی

میلاد سلیمی

قدکساز

شاهتوری

امیر حیدری

یوسف دوست

فرامرزی

برخورداری

گلخندان

نظرات 4 + ارسال نظر
سبا حق طلب شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 23:27

من هم بودم

yasamin یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 17:01

آقای فرامرزی این اسامی هم تو پست های پیشین اعلام فعالین جابجایی بودن ولی اینجا نیستن,یه نیگا بندازید به اسامی اگه تایید می کنید که من نتیجه رای گیری رو اعلام کنم:
ارشادی
چراغعلی
علیپور
بشیری
طلاکوب
باقری
توفیقی
رسولی

حق طلب هم که خودش تو نظر بالا گفته رو تایید می کنید؟

اصلاح می کنم: باقری و توفیقی اعلام شدن
yasamin

سبا حق طلب یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 19:48

من بودم و از خور آقای فرامرزی روز دفاع آقای شکوری پرسیدم و ایشون تایید کردن

رادم دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 09:13

حیدری هم از قبل بوده.
بله درسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد