کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خانم جهانی پور خجالتی حالا دیگه نامه می فرسته واسمون:))

تاریخ ارسال پنجشنبه 26 بهمن ماه سال 1391 ساعت 21:34
ارسال کننده جهان 
عنوان نامه
متن نامه
دوباره پست های ماه های گذاشته وقتی روش کلیک میکنی باز نمیشه.


باید عرض کنم خدمتت که اون مساله اصلا حل نشد و از همون دفعه ی قبل که بهم گفتی پیگیری های من و چندین مرتبه ایمیل زدنم اصلا جواب نداد و دیگه پاسخ ایمیلم رو هم ندادند

به نظرم دو راه داریم:

از همون امکان صفحه صفحه به عقب برگشتن استفاده کنیم

قالب وبلاگ رو عوض کنیم که به نظرم احتمالا این مشکل رو حل میکنه!

برای راه حل دوم، از اون جایی که یک دفعه یکی از اعضا قالب رو عوض کرد و تو وبلاگ اختلال پیش اومد، باید از نظر کسی که وارده استفاده کنیم که تعویض قالب هیچ مشکلی برای دسترسی به وبلاگ ایجاد نکنه

منتها نمیدونم چه قدر استقبال میشه از تعویض قالب وبلاگ

حنانی 

نظرات 5 + ارسال نظر
saba جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 16:03

جهان جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 20:36


استقبال نمیکنم.قالبمون رو دوس دارم و ترجیح میدم عقب عقبی راه برم برای خوندن خاطرات گذشته.

توفیقی جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 22:19

اگه قالب جدید متفاوت باشه ، خب بهتره
میشه قالبو سفارشی ساخت، یعنی بگیم چه طوری طراحی کنن.
اما اگه ساده باشه که همین خوب و ترتمیزه!

رادم شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 23:12

من الان امتحان کردم...
باز شد که

به آقای راد شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 23:15

ولی من میزنم باز نمیشه

مصیبتی شده سارا این عدم پاسخ به نظر
هر دفعه یادم میره اسمم رو زیر کامنتام بنویسم

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد