کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شنبه همه بیاید

شنبه همه بیاید تا من سکته نکنم

من فردا باید برم تیزر جشنواره رو درست کنم تا به شنبه برسونم و همینطور در ابتدای برنامه حدودا 10 تا 15 دقیقه در مورد سینمای مدرن صحبت کنم و این خودش نیاز به آرامش و نداشتن استرس داره با عباس شکوری صحبت کردم هماهنگی سالن و آقای بهمن نژاد رو انجام بده محمد هم سیستم رو آماده کنه و چند نفر باید برا بلیط فروشی باشن و چند نفر جلوی در باشن و جلسه هم گویا در تالار برگزار میشه و باید زودتر تموم کنیم جلسه رو که ساعت 13 باید صحبتها تو تالار رو شروع کنیم

نظرات 3 + ارسال نظر
saba پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 12:20

man miyam bara forushe blit?chande blit?

مرادپور پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 23:02

تا جاییکه بتونم کمک میکنم!!!

زهرا شاه توری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 18:12

فردا
فردا
فردا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد