کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه ای در این بازار به هم ریخته ی شام

قبول دارم زمان بدیه ولی مجبورم . دیرتر از این باید بیفته برای پاییز وزمستون سال بعد نمیشه مجبورم زمستون بگیرم....

از دوستانی که میخوان در پروژه باشن و به بنده کمک کنن میخوام که در تماس باشن ... 

راه های تماس با من: شما میتونید به شماره ی ۰۹۱۲۸۰۵۱۲۸۳ پیامک کوتاه ارسال کنید ولی نمی تونید زنگ بزنید باور کنید گوشی خرابه ..من می تونم ولی همیشه هم نه.... 

می تونید روز سه شنبه منو به طورکامل بیکار پیداکنید که تو نمایشگاه کتاب کانونم...یا به آقای فرامرزی راد بگید که میخواید تو پروژه باشید... 

دوستانی که میخوان کمک کنن فقط بگن تو چه زمینه هایی...دست گلتون هم درد نکنه  

  

در پایان جا دارد اضافه کنم ناهار هم میدیم 

شوخی کردم ها...

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 08:59

یوسف دوست عزیز بهتره که آرامش خودت رو حفظ کنی عزیز دلم
می خوای فیلم بسازی ولی از پستت خیلی راحت می شه فهمید که خیلی عجله داری
و این برای یه فیلمساز یعنی خودکشی...
هنوز اعلام نکردی پروژه شما شخصیه یا کانونی...
و هنوز اعلام نکردی پروزه ت مستنده یا داستانی
و هنوز زمان گذاری برای ضبطت انجام ندادی
ب نظرم شما یه مشورت با عین شکوری یا الف صفایی یا سین پشت مشهدی انجام بده برای این قضیه
و حرف آخر
اصلا نترس و استرس نداشته باش.من هستم.بچه های دیگه م مطمئنا میان.منتها مدیریت کار دست خودت رو می بوسه...
امیدوارم ساخت این فیلم تجربه های خوبی برات داشته باشه...

به مهدی رسولی جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 10:25

حاجی یوسف دوست تاجایی که یادم، خیلی قبل درمورد پروژه اش و شخصی و کانونی بودنش صحبت کرده بود
شکور

سبا حق طلب جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 14:28

من برا کمک هستم

رضا یوسف دوست یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:39

بله آقای رسولی من کمی عجله دارم وتقصیر خودمه چون دیر جنبیدم الانم دیرتربشه باید بره واسه سال بعد ودر مورد برنامه ....چون من هنوز نمی دونم با برنامه ی مستند من موافقت بشه برنامه اعلام نکردم بعد از موافقت اعلام رسمی تاریخ وروز میکنم وباه همه ی بچه ها هم هماهنگ می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد