کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دربند...در بند تماس با تهیه کننده

امروز با آقای شهبازی صحبت کوتاهی داشتم، ایشون برای حضور در اکران اعلام آمادگی کردند. اما فعلا باید موافقت تهیه کننده (آقای سماواتی) رو بگیریم که من هنوز منتظر پاسخ ایشونم.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 08:29

محمد
این چه کاری بود کردی حاجی...
بابا دربند فیلم مزخرفیه...
با توجه به وقت و هزینه ای که ازمون میگیره باید یک انتخاب کاملا سنجیده داشته باشیم...
حتی اگه بخوای شخصی انجامش بدی باز مسئله آبروی کانون در میونه
به همین خاطر من گفتم تو یه جلسه همه فیلما رو بررسی کنیم...
و به عنوان مسئول اساس نامه باید بگم لطفا تا تصویب این پروژه حتی به صورت شخصی ادامه ش نده

آره همین فیلم مزخرف 13تا نامزد شد و 3تا سیمرغ گرفت.
البته میدونم میخوای بگی سیمرغ که دلیل نمیشه...اما وقتی یه عده (منظورم من و فینی و خیلی از منتقدین) میگن فیلم خوبه لابد دلیل داره...به نظر من تو با تعریف هایی که من از فیلم کرده بودم توقعت رفته بوده بالا و وقتی این توقع زیادت تو سینما برطرف نشده، اومدی و کل فیلم رو میگی مزخرفه.
مسلما فیلم مزخرف نیست! اگه بخوای بگی همه ی فیلم مزخرفه منم میگم جمع کن بابا با این نقد کردنت و سلیقه ات!
الکی جو منفی نده!
من دیروز با امید صفایی نشستم بحث کردیم سر این قضیه. به غیر از اساسی ترین اشتباهش که قبلا هم گفتم، بقیه ی موارد قابل توجیهه.
رادم

به اشکان چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 09:41

ماده ای که بهش استناد میکنی رو بگو...
به امید هم گفتم...مطابق با اساسنامه در صورتی میتونی جلوی اجرای یه پروژه ی شخصی رو بگیری که یا در تعارض با کارهای دیگه ی کانون باشه مثلا از نظر زمانی یا مکانی، یا از نظر هنری اونقد پایین باشه که کانون آبروش بره (مثل اخراجی ها)...
امید هم مخالف بود که اکران بشه ولی از نظر هنری اونقد پایین نمیدید...آیا تو میخوای از «شدت پایین بودن هنری» استفاده کنی؟
البت به نظرم اگه اساس کانون (به علت مسائل سیاسی یا مذهبی) با اکران یه فیلم به خطر می افتاد هم میشه جلوی پروژه رو گرفت
آیا به این علت میخوای جلوش رو بگیری؟

شکور

saba چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 19:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد