کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت

سلام
امروز با وجود همه درگیری های پایان نامه رفتم و با ناشران صحبت کردم.
مرکز و چشمه : به صورت کامل همکاری کردند.
افراز              :  کژدار و مریض داره راه میاد.

قطره             : متاسفانه کمتر از سه ماه هست که قوانینی در انتشاراتشون گذاشتن که کار رو برامون خیلی سخت میکنه. در حدی که شاید یکی از محبوب ترین نشرهای من تو نمایشگاه نباشه.

سروش و نی  : موند برای فردا.

قرار تحویل کتب با بیشترشون برای روز پنج شنبه است.
ممنون از دوستانی که امروز در پوسترینگ کمک کردند.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرادپور سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:00

خسته نباشید!!!!

ممنون.
(حیدری)

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:07

خسته نباشید :)
یادمه قرار بود انتشارات مطالعات زنان (آثار بیضایی) هم باشه. درسته؟!

ممنون. انشالله اگه وقت کنم در طول نمایشگاه پیش ساقی و روشنگران هم میرم.
(حیدری)

جهان سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:35

خسته نباشید

ممنون
(حیدری)

yasamin سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 22:03

خسته نباشید
ایشالا که قطره هم باهامون راه بیاد , حیفه اگه از دست بدیمش

ممنون. امروز قطره درست شد.
(حیدری)

موسوی سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 22:42

خسته نباشیید.
ای کاش نشر ساقی هم بود

ممنونم علی جان. ایشالله وقت کنم حتمن میرم پیششون.
(حیدری)

رادم چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 02:10

حیدری!

راد!

شکور چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 09:47

آورین مرد

ممنون شکور دفاع کرده.
(حیدری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد