کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول کانون ابقا می شود...

طبق تصمیماتی که ترم پیش گرفته شد، به دلیل عدم آمادگی معاون برای بر عهده گرفتن مسئولیت  کانون .... 

من پریماه مرادپور به عنوان مسئول کانون ابقا شدم و  معاون خود را هم اعلام می کنم... آقای اشکان توپ شکن...  

نظرات 4 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 10:45

منظورتون از عدم آمادگی معاون که منم برای بر عهده گرفتن مسئولیت دقیقا چیه؟؟؟!!!
یعنی به نظرتون من نمیتونم مسئول کانون بشم یا صلاحیتشو ندارم یا دقیقا چی...؟؟؟
بعدشم به عنوان مسئول اساسنامه باید بگم که انتخاب معاون بر عهده شما نیست و شما فقط میتونین اولویت هاتونو اعلام کنین تا بچه ها بهشون رای بدن

شکور سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 11:57

به نظر می رسه که ابقای مسئولین باعث ابقای معاونین نمیشه و مسئولی که ابقا بشه باید مطبق روال قبل سه کاندید برای معاونت خودش معرفی کنه که یکیشون همون معاون قبلی میتونه باشه
شکور

مرادپور سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 19:54

بله معذرت می خوام! من فکر می کردم ابقای مسئول باعث ابقای معاون هم میشه!!! باشه پس دوباره برای سمت معاونت رأی گیری می کنم...
آقای توپ شکن
منظور من از عدم آمادگی، عدم صلاحیت یا ناتوانی شما نبوده!!! بلکه معنای مطلق عدم آمادگی شما از جانب من با توجه به شرایط کنونی کانون بوده.... و بنابر یک سری دلایل دیگه( که بعد از خودشون بپرسید...) آقای شکوری پیشنهاد دادن و رأی گیری هم شد که این ترم هم من مسئول بمونم...
امیدوارم جای سوال دیگه ای وجود نداشته باشه...!!!

رادم به توپ شکن چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 02:29

حاجی به نظر من که تو الان بسیار برای این سمت نامناسبی!
و کاش خانم مرادپور میگفت دقیقا به دلیل عدم صلاحیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد