کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین پستم....

سلام.
اولین پست من با یوزر شخصی، با عذرخواهی شروع میشه...

بلیط های جشنواره فجر امسال بعد از قرعه کشی پیش من موندن تا مشکل دارهاش در حد امکان جا به جا بشن!!
کار سختی بود، فقط جابه جا کردن اونایی که روزای اول جشنواره بلیط داشتن و تهران نبودن، 7 ساعتی وقت برد (اینارو میگم که بعدا کم تر دعوام کنین...)
بلیط های هرکس مشخص شد و یه سری بلیط اضافه اومد.
من موندم و کسایی که بلیط نداشتن و بلیط هایی که کسی نمیخواستشون...
اولی معمولا با چندتا تلفن حل میشد، ولی دومی...
یه چندتایی رو خودم رفتم، واسه چندتایی هم دست به دامان هم اتاقی هام شدم که همینجا از همکاری صمیمانشون تشکر میکنم!
خلاصه خیلی تلاش کردم که بلیطی نسوزه...ولی... متاسفانه 4 تا بلیط سوخت... خیلی خیلی معذرت میخوام از همگی...ببخشید. 

امیدوارم سال دیگه با توزیع عادلانه تر بلیط ها این مشکل ها پیش نیاد.
به امید روزی که هیچ بلیطی نسوزه....

نظرات 11 + ارسال نظر
امید دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 21:08

خیلی خسته نباشید کار سختی بود واقعا

جهان دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 21:38

خسته نباشی

سارا حنانی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 21:39

سودابه جان اصلا نیازی به عذرخواهی نیست
من شاهد بودم چه قدر پیگیر بودی و زحمت کشیدی برای این که همه بتونن بیشترین استفاده رو از بلیتهاشون بکنند
حتی به نظرم خیلی بیشتر از وظیفه ی کانونی عمل کردی و با دلسوزی زیاد و هزینه شخصی ات خودت تلفن زدی و پیگیری کردی
من که به شخصه خیلی هم ازت ممنونم

yasamin دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 22:13

درود بر تو ....

سبا حق طلب دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 22:17

اصلا عذرخواهی لازم نیس عزیزم.خ هم زحمت کشیدی.باز هم دستت درد نکنه

مرادپور دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 23:42

دستت درد نکنه!!! خیلی زحمت کشیدی!!! واقعا خسته نباشی...

شکور سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 11:59

آورینتان باد

زهرا شاه توری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 18:19

فدای سسرت سودابه

ترابی سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:45

خیلی خیلی خسته نباشی
کارت عالی بود

ب.رضائی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 00:19

ممنون از این همه احساس مسئولیت و فروتنی
و ممنون به خاطر زحماتی که کشیدین
خسته نباشین

رادم چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 02:35

خوشم اومد ازین که گفتین: (اینارو میگم که بعدا کم تر دعوام کنین...)
چون میخوام حضورا دعواتون کنم
ولی بازم واقعا ممنون که بار سنگینی رو از دوش من برداشتین.
ازونجا که خودم پارسال این مسئولیت رو داشتم، میدونم چقدر زحمت کشیدید.
و ازونجا که دست پختتون هم که ردیفه...
پس
نه خسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد