کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه حرف نگفته ی قدیمی که باید قبلا می گفتمش

باسلامی به گرمی هرچه دلتان بخواهد به همه ی دوستان وخسته نباشید به خاطر فعالیت های انجام شده ودر دست انجامتون  

کمک کنید....لطفا و... 

و

میدونم تو این وضعیت کانون واکرانا و رویش و...وقت مناسبی نیست ولی چاره ای هم نیست... 

من قرار بود یه پروژه ی مستند داستانی رو ترم پیش شروع کنم وتموم کنم ولی به دلایلی که هر کی خواست بهش شخصا می گم نشد وواقعا هم نشد وقضیه اصلا کم کاری نبود ...حالا تو یه طرح ضربتی قراره کارو شروع کنیم ... وطبق معمول همه ی پروژه ها ی شخصی به عوامل شدید نیازمندیم...در همین جا استدعای عاجزانه دارم از همه ی علاقمندان وحتی علاقه نمندان(بی علاقه ها)که یه جای کار رو بگیرند...این کار قراره که مستند داستانی بشه... 

موضوع کلیش اجتماعیه و فیلمنامش رو هرکی بخواد در اختیارش می ذارم .... 

از دوستانی که در زمینه ی مستند سابقه دارن که دیگه انتظار زیاده اگر هم نمی تونن حد اقل نظرات اصلاحیشونو بدن به خدا صواب دنیا وآخرت داره دل یه عده جونو شاد کردن 

عوامل مورد نیاز:فیلمبردار( که فعلا یک بزرگواری که سایشون کم نشه لطف کردن وگفتن این بار رو به دوش می کشن وماهم واسه ریا نشدن اسمشون رو نمی گیم.... )ولی بازم می خوایم 

دستیار فیلمبردار ومنشی صحنه 

تدوین گر... 

البته در گروه کارگردانی ونویسندگس هم جا برای حرف های همه هست..... 

نظرات 7 + ارسال نظر
رادم دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 09:56

چه خوب که خودت پستش رو گذاشتی، ازونجا که دیدم واسه رویش نمیخوای دیگه من پستش نکردم.
اون دوست خیّر فیلمبردارت کیه؟

محمدمهدی رسولی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 16:06

اگهکمکی از من برمیاد خوشحال می شم

جهان دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 21:45

میشه خواهش کنم بزارید بعد از شلوغی کانون؟
منظورم بعد از این همه کاری که الان داریم.
اینجوری هم ما میتونیم کمکتون کنیم هم کارتون با تمرکز بیشتر و البته نیروی انسانی بیشتری پیش میره.

مرادپور دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 23:22

به نظر من اگه پروژه رو بذارید واسه بعد عید خیییلیییی بهتره!!! نیروی کمکی بیشتری خواهید داشت... بازم هر جور خودتون صلاح می دونید... در هر صورت کمکی ار پسمون بر بیاد انجام میدیم.

سبا حق طلب دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 23:29

من برا کمک حتما هستم.

میلاد سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 02:15

من هستم همیشه

رضا یوسف دوست چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 09:29

دوستانی که میگن بیهتره بزارم برای بعد از چند نظر حق دارن ولی اگه بیفته برای اونور عید و...من اون چیزایی رو که می خوام مثل هوا ورنگ لباسای مردم..از دست میدم ومجبورم تازمستونه فیلمبرداریشو تموم کنم حد اقل
آقای راد نگفتم دوست خیرم کیه که ریا نشه وگرنه خودش که می دونه..
یه سری از دوستان که من نمیشناسمشون گفتن میان البته حافظه ی اسمی من ضعیفه
بچه ها در تماس باشن

بابا این سوسول بازیا چیه؟
حاجی درست حسابی بگو که ملت بدونن اون شخص منم.
و اینکه من حسابی سر خودم رو تا آخر سال شلوغ کردم.
و اینکه میترسم از قولی که بهت دادم.
و اینکه محمد مهدی رسولی که هم کارش از من بهتره و هم کار مستند کرده و با تجربه است داره اعلام آمادگی میکنه دیگه.
با او هماهنگ کن تا رستگار شوی.
راد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد