کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمایشگاه کتاب

سلام 
1) کارهای مربوط به پوستر رو خانم سلیمیان پیگیری میکنند.

2) دوشنبه صبح برای ارسال فکس ها میرم پیش خانم برزگری.

3) سه شنبه و چهارشنبه هم دفتر انتشارات.
دوستان هرکسی وقت داره کمک کنه خبر بده. مخصوصن بچه های نمایشگاه پارسال.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرادپور یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 15:10

اگه کاری باشه که از پسمون بر بیاد حتماْ کمک می کنیم...!

ترابی یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 16:31

من شنبه و یک شنبه ها کاملا وقتم آزاده و هر کمکی باشه در خدمتم
پارسال هم مسئول مالی پروژه بودم
خانم پیروزبختم همینجا اعلام همکاری میکنن

جهان یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 17:42

بنده در خدمتم.چیکار باید بکنم؟

رادم دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 00:06

درود بر شرفت

شرف بر درودت
تازه الان استاد عکاسیه که دنبالش بودم دبه کرد گفت این ترم نمیتونم :|
حالا بیفت دنبال یه استاد دیگه :|

سبا حق طلب دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 23:31

منم برا کمک حاضرم

امیر حیدری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 00:47

ممنون از همه دوستان.
آقا کی جواب برا کامنت محمد گذاشته؟
یک: قرار بود دیگه پاسخ نظر رو به این شکل ندیم.
دو: چون این پست زیر اسم من هست هر کسی بخونه فک میکنه این پاسخ رو من نوشتم در صورتی که این طور نیست. (فک میکنم حق پاسخ به نظر باید برای نویسنده پست یاشه)

من وقتی نظر رو تایید کردم فکر کردم شما پاسخش رو گذاشتین
متاسفانه هرچی بیشتر میخوایم این مساله پاسخ به نظر رو کنترل کنیم داره بدتر میشه
اگه نظر رو به خاطر پاسخش تایید نمیکردم هم باید به کسی که نظر رو گذاشته پاسخ می دادم
از یه طرف هم همیشه نمیشه منتظر موند تا کسی که پاسخ رو گذاشته بیاد خودشو معرفی کنه
من در اینجا جدا از همه میخوام به هیچ وجه از پاسخ به نظر استفاده نکنن
حنانی

جهان سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:24

سارا من واقعا هنوز گیجم!!!
میتونیم برای نظرات پاسخ بذاریم یا نه؟
اگه میتونیم که هیچ!
اگه نمیتونیم خب چرا اون یکی دو بار اولی که این مسئله رو مطرح کردی و من ندونسته پاسخ دادم بهم نگفتی دیگه این کارو نکنم؟
من جدا عذر میخوام!
چون فک میکردم خیلی برات مهم نیست که پاسخ به نظر داده بشه یا نه فک کردم ترجیح میدی کسی پاسخ نده ولی اگه داد و پاسخش مانع تایید کامنت اصلی نشد مسئله ای نداره.
دیگه پاسخ زیر کامنت نمیدم و توو کامنت جداگانه ج میدم
ولی پیشنهاد میکنم یک بار دیگه برای این موضوع یه پست جداگانه با تاکید بیشتر بزار.

من تو این زمینه دو تا پست گذاشتم
و توی کامنت ها هم خیلی این بحث شد
به نظرم تاکید کافی بوده
بعدش که دیدم همچنان به شکل ادامه دار داره پاسخ گذاشته میشه گفتم پس این از اون قانون هاست که خریدار نداره دیگه!
در کل، بیشترین تاکید من رو این بوده که برای نظرات تایید شده پاسخ گذاشته نشه
ولی از اون جا که این امکان هست که پاسخ به یک نظر تایید نشده، خود نظر اصلی رو غیر قابل تایید کنه، قرار بر این شد، که کلا هیچ کس جز خود مسئول وبلاگ پاسخ نذاره
اگه من هم دیگه جداگانه تذکر ندادم یکی علتش این بود که فکر میکردم دیگه تا الان همه متوجه این قانون شدند یکی هم همون که خودت گفتی:ترجیح میدم کسی پاسخ نده ولی اگه داد و پاسخش مانع تایید کامنت اصلی نشد مسئله ای نداره!
منتها از اون جا که الان مساله ی آقای حیدری نشون داد که مشکلات دیگه ای پشت این رویه میتونه باشه، بهتره برگردیم به همون حالت هیچ کس پاسخ نذاره
حنانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد