کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پله دو و یه خرده بیشتر !

   دوشنبه -16 بهمن- جلسه حضوری داشتیم با آقای صاحب الزمانی

دکتر صالحی زاده ، آقای فرامرزی و من! و ... آقای یزدانیان (اگه اشتباه نکنم)


جو جلسه چندان خوب نبود! (البته نه به خاطر آقای صاحب الزمانی و نه به خاطر ما!

هدف اطمینان خاطر دادن عوامل به دکتر بود ، که این مهم حاصل نشد! و نتیجه این شد که برای دیدن فیلم باید تا اکران در سینماها صبر کرد.


   نکته بعدی تاریخ اکرانمون هست که هر بار داره عقب میفته  آقای مصفا حدود 10 اسفند ایران خواهند بود. این طور که توی پست ها خواندم اکران آقای صفایی آخر بهمن تموم میشه و احتمالا آخرین روزهای زمستان اول اسفند. لطفا کسی برای 5 تا 15 اسفند برنامه ریزی نکنه! یه بازه 10 روزه گرفتم چون واقعا معلوم نیست دقیقا چه روزی امکان پذیره (حضور عوامل و روزهای خالی تالار و ...).


   در مورد نحوه پخش و هزینه فیلم قرار شد آقای صاحب الزمانی با مسئول پخش فیلم صحبت کنند. البته گفتن پخش به صورت "دی وی کم" هم  امکان پذیره ولی باید امکانات تالار رو بررسی کنیم.


   حضور عوامل که خیلی نگرانش بودم : خانم حاتمی حدودا تا عید ایران نیستن ؛ آقای مصفا هم که 10ام اسفند هستن ؛ آقای صاحب الزمانی و آقای آقاخانی بسیار لطف می کنن و میان البته باید برای روزش هماهنگ کنم. 

حضور آقای مصفا خیلی برامون مهمه!



دست از طلب ندارم تا کام من برآید...

[فعالین: آقایان شکوری ، فرامرزی ، صفایی و خانم یاسمین (در نقش لیدر برای یافتن آدرس و همراهی هایش  ) ]

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:25

...
واقعا بهت خسته نباشید میگم دلناز
*جمله آخر خیلی تحت تاثیر قرارم داد...امیدوارم کارا ردیف بشه...

مرسی سارا جان
منم امیدوارم! :)

ب.رضائی چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 18:04

راد چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 19:39

یه سری مشکلاتی هست که عادیه و توی همه ی کارا وجود داره.
ایشالا ردیفه!

ایشالا ... ایشالا ... ! :)

yasamin دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 22:45

الان داشتم اسامی فعالین رو وارد لیست می کردم رسیدم به این پستت اسم خودت و آقای فرامرزی رو وارد کردم بعد هی دارم دنبال اسم دکتر صاحی زاده تو لیست کانون می گردم!
فک کنم قرص سرماخوردگیه بدجور اثر کرده!



جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد