کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دفاعیه ای از انسان در مقابل سینما

با تشکر از تمامی دوستانم در کانون که بهم لطف داشتن و در این تحقیق کمک کردن 

دوستانی مثل رسولی، پشت مشهدی، عطار، نوری، فرامرزی، یاسین، سلیمیان، مردیها، بشیری، و حتی گلخندان...  (و البته تدریس)

این تحقیق بدون کمک کانون و اعضاش، لنگ می موند... 

 

با تاکید دولت بر تعطیل نبودن شنبه، دفاعیه ی «تاثیر فیلم بر ارتکاب جرم با تاکید بر پیشگیری از وقوع آن» همون ساعت 11 و در اتاق 203 دانشکده حقوق برگزار میشه... 

خوشحال میشم که حضور داشته باشید  

فقط یه سری نکته:

برای دانشکده ی حقوق این موضوع نامانوسه پس پیش بینی من اینه که بکوبن لهم کنن،پس بهم نخندید  

متن حتی جاهایی بیشتر شبیه یه پایان نامه ی سینمایی شده تا حقوقی پس حق میدم که بهم صفر بدن... اونجا هم نخندید بهم

میخوام کلی فیلم پخش کنم و محیط رو براش تاریک تاریک کنم... اگه تونستید همکاری کنید... 

اگه کسی می تونه کلا بهم کمک کنه، بگه بهم... 

ازونجایی که در صورت استقبال از این دفاعیه سعی دارم که کتابش کنم و در کانون هم اجراش کنم، این کار در آینده میتونه راهی باشه برای هرچه کشوری تر شدن کانون... 

شکور، دانشجویی پر از استرس

نظرات 11 + ارسال نظر
سبا حق طلب سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 15:50

موفق باشید

سارا حنانی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 16:27


من همه سعیم رو میکنم که بیام
امیدوارم بتونم کمک هم بکنم بهتون
و البته: آرزوی موفقیت دارم واستون

محمد گلخندان سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 17:22

موفق باشی

milad سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 19:46

راهش دوره
ولی خوبه

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 20:27

ای واااااااااااااااااای
یکشنبه قول ضبط دادم
خیلی دوس داشتم بیام...
ضبطم جابجا بشه سعی می کنم حتما بیام

محمد مهدی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 20:37

سلام
موفق باشی ;)

ترابی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:31

موفق باشید
میام و اگه بتونم کمکتونم میکنم

راد چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 19:57

من مسئول پخش هستم دیگه

سلیمیان پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 10:06

خاقانی پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 02:27

موضوع خیلی جالبیه. کنجکاو شدم و دوست دارم بدونم این تحقیق به چه نتیجه ای رسیده. چه راهی هست برای این هدف؟

به خانم خاقانی جمعه 11 مهر 1393 ساعت 15:35

یه روز که کانون بودم بیاید صحبت کنید خوب
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد