کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از دبیر و کارشناس کانون ها

این هارد کانون چی شد؟ نمیخرید؟ لنگیم ها...

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شاه توری سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 13:23

آره.فیلمها از گوشه های درایوها زده بیرون!!

محمد مهدی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 20:35

سلام
من با این که عضو رسمی کانون نیستم
ولی
میتونم در این باره کمک کنم
اگه خواستین این مسئولیت یا گوشه ایشو به عهده ی من بذارین
عباس به من بگه!

راد چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 20:04

این هفته تو فکرش بودم اما ازونجا که به تازگی پول بیلیتارو گرفتیم و هزار جور کار دیگه داشتیم با دکتر ها، یخورده موقعیت رو مناسب نمیدیدم اسم هاردو بیارم.
اما اشتباه کردم.
میپرسم دوباره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد