کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه پیشنهاد به خانم حنانی و نویسندگان پست ها!

همیشه تو وبلاگ! تو نظرات یا پست ها بهتره یا نام کامل نویسنده درج بشه یا حداقل فامیلی! چون ممکنه بعد ها هزاران محسن و هزاران محمد و رضا و ... داشته باشیم که همه از اسم کوچیک استفاده کرده اند، که اینطوری نمی تونیم از همدیگه تشخیصشون بدیم.
حتی من میگم نام و نام خانوادگی بهتر از فامیلیه تنهاست! چون مثلا همین الان دوتا رضایی تو کانون و وبلاگ هستند.
واسه همین بهتره بدونیم این نویسنده دقیقا چه کسی است.

نظرات 5 + ارسال نظر
سبا حق طلب سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:41

جهان سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 13:59

شدیدا موافقم

سارا حنانی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 16:20

ببینید آقای فرامرزی
اگه به پست راهنمای عضویت در وبلاگ که من همه ی اعضای جدید رو موقع ثبت نام بهش ارجاع میدم مراجعه کنید می بینید که من دقیقا اونجا گفتم اسم کامل بنویسید
خودم هم صد در صد با این قضیه موافقم
ولی وقتی بچه ها رعایت نمی کنن نمیدونم چه جوری میشه اجبار کرد؟اسم خودشونه دیگه!ظاهرا دلشون نمیخواد
اولین کسی هم که از این قاعده ساده موقع ثبت نام تو وبلاگ تخطی کرد آقای توپ شکن بود
نمیدونم چه کار باید کرد
از یه طرف اسم نویسندگان مربوط به خودشونه از یه طرف هم مسئله ی وبلاگه!

راد چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 21:34

نه اگه شما هم موافق باشین، به نظر من این مسئله مربوط به وبلاگه
مسائل شخصی تا جایی باید شخصی بمونه که به وبلاگ (که جامعیت و عمومیت داره) تاثیری نذاره در غیر این صورت باید مسائل وبلاگ ارجحیت داشته باشه.
موافقان قیام فرمایند!

من فکر میکنم این حق افراده که دلشون نخواد اسم و فامیل کاملشون رو توی اینترنت و در دید عموم قرار بدن
حنانی

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 15:49

بسیار موافقم
موقع تعیین مجمع عمومی این یکی از مشکلات بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد