کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

واقعا بی خود یا بی خودی واقع شده!

آقا من هر جا که میرم می بینم انیمه وانیمیشن هنوز به صورت هنری برای بچه ها دیده میشه ومخصوصا ایرانو می گم ...می گم بای بشین اینو ببین ...می گه مگه بچه ای ؟؟ دیگه اینا از سن تو گذشته 

تو کانون ما هم تقریبا همینطوره اینیم که می نویسم اعتراض نیست نوعی آگاهی دادن نسبت به شرایط امروز ماست ....چند روز پیشتر ها داشتم یه کتاب می خوندم در باره ی کمیک یا به قول ژاپنی ها مانگا manga .کتاب از تاریخ انیمیشن وکلا کمک می گفت ونشون می داد یکی از قدیمی ترین هاست خواستید میارمش... 

به هر حال کشور ما تو این زمینه عقب افتاده با یا داره خیلی سطح پایین کار می کنه یا بدون ریشه... بدون ریشه گیش به این معنا نیست که مثلا داستان های ایرانیرو نمی گه ها نه...نوع گفتنی از خودش نداره یا اگر هم داره خیلی بد میگه...

من اینو در مقایسه با کشور کره ی جنوبی می گم که از ما خیلی خیلی دیرتر شروع کرده ولی جلوتره...الان بعضی از دوستان می گن که امکانات اونا بیشتره ...قبول ولی بپذیرید که ما هم کم لطفیم 

من از وقتی یادم میاد دارم انیمه و انیمیشن می بینم وبا بعضی از اینا زندگی کردم ومعتقدم تاثیرشون بعضا خیلی بیشتر از بعضی فیلما ودلیلشم سادگی این زبانه.... 

 

یه خورده بیاید با نگاه باز تری به این هنر نگاه کنیم

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا حنانی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:25

من این اتهام رو نسبت به کانون قبول ندارم
پوسترای در و دیوار کانون نشون میداد کانون تعداد خوبی اکران انیمیشن داشته قبلا
من فکر میکنم تا وقتی خانم مردیها بودند کانون ارتباط خوبی با انیمیشن داشت
بعد از رفتن ایشون هم، کلی تلاش برای اکران تهران 1500 داشتند بچه ها

این خصوصا توجه شخص من رو خیلی جلب میکرد همیشه، چون من اصلا طرفدار انیمیشن نیستم.نه به خاطر اینکه فکر میکنم کودکانه است یا چنین چیزی، بلکه جذبم نمیکنه
برای همین، همیشه تلاش های انیمیشنی بچه ها به چشمم میاد
امیدوارم با حضور شما، این بخش از قبل پررنگ تر بشه

جهان دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:21

برای بار ئو عرض میکنم...
نویسنده ی این پست کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

ئو= دوم


جهان

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:39

بله شاید در گذشته اکرانی هایی هم بوده ولی من نسبت به چیزی که امسال از حال وهوای کانون دیدم میگم
مثلا ما امسال انیمیشن خوبی مثل شجاعbraveروداشتیم که برای اکران خیلی خوب بود البته من خودم به خاطر مشکلاتی که اکانون داشته انیمیشنی رو این ترم اکران نکردم والبته علاقه ای هم ندیدم
ولی این ترم احتمالا چندتایی اکران داشته باشیم یکیش هم کار آقای تیمبرتون خواهد بود به خاطر علاقه ی شخصی وشدید....

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:53

به خدا تو پست قبلی هم که نظر گذاشته بودید گفتم من رضا یوسف دوست از بچه های جدید کانونم ۹۱.

به آقای یوسف دوست دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 16:36

شرمنده من الان نظرتونو تو اون پست دیدم.

جهان

راد سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:47

آقا از اسم کاملت واسه نویسنده استفاده کن تا رستگار شوی.

راد سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:51

من خودم از انیمیشن بین های قهارم حاجی!
من گاها پای انیمیشن ها پرواز میکنم.

رضا یوسف دوست چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 09:18

دستتون درد نکنه که انیمیشن می بینید واقعا این صنعت تو ایران مظلوم واقع شده بعضی ها باید ببینن...
البته بحث علاقه هم هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد