کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و بالاخره جابجایی انجام شد

امروز بالاخره با تمام کشمکش هایی که بوجود اومد جابجایی با موفقیت انجام شد و در پایان روز من نفس راحتی کشیدم (انقد احساس راحتی میکردم که عصر تو سینما یه ربع از فیلم رو خوابیدم)

البته هنوز به اتاق جدید منتقل نشدیم و احتمالا تا هفته ی آینده این نقل مکان به شکل کامل انجام میشه. اما به هر حال قسمت سخت ماجرا گذشت.

با تشکر از تمام حاضرین علی الخصوص خانم باقری که اخیرا خیلی خوب دارن مسئولیت هاشون رو انجام میدن (خانم باقری! لطفا اسامی حاضرین رو تو نظرات بذارین)، خانم برزگر، آقایان دکتر میراحمدی و صالحی زاده که هر کدام به نوبه ی خودشون با ما همکاری لازمه رو انجام دادن.

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 09:33

همگی خسته نباشن مخصوصا سودابه

رضا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:17

من میگم تا اتاق جدید هنوز تو این وضع ساخت وسازه یه فیلم ه فرار از زندانی بسازیم ....بامزه میشه...
دیالوگ برترشم بشه این:
۱:تو اینجارو با قاشق کندی؟
۲:آره مگه چیه؟
۱:اینجا یه متر بتونه!
۲:خواستن توانستن است.....

saba دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:34

afarin be in aramesh

yasamin دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 18:14

خسته نباشید به همه

سودابه باقری دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:44

کسایی که من از کمکشون تو اسباب کشی اطلاع دارم:
فرامرزی
ارشادی
چراغعلی
بشیری
رسولی
قربانی
شکوری
باقری!

آقای فرامرزی، چرا گفتین "اخیرآ"؟؟؟؟؟؟!!! من "قدیمآ" چه مسئولیتی داشتم که خوب انجامش ندادم؟؟؟؟

ب.رضائی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 23:55

پ من چی؟؟؟؟؟

راد به خانم باقری سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:05

چرا اینقدر لیستتون کوچیکه؟
خانم جهانی و بابک رضایی و یه عده دیگه هم بودنا!

جهان سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 14:11


به جون خودم من تو جابجایی بودم.
نقشم کمرنگ بود ولی بالاخره رنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد