کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پله 2.75 : ادامه امور فرهنگی

امروز رفتم امور فرهنگی ...


flashback : آقای فرامرزی برای ضمانتی که دکتر صالحی زاده خواسته بودن رفتن پیش ایشون. آقای فرامرزی گفتن با توجه به اینکه فیلم رو ندیدن نمی تونن کتباً ضمانت بدن و دکتر صالحی زاده به ارائه دادن شرح داستان راضی شدن ...


امروز ، من و یاسمین مشعشع رفتیم داستان فیلم + یک سی دی شامل تیزر و عکس های فیلم رو دادیم. دکتر صالحی زاده بعد از جلسه که با روسا داشتن گفتن تیزر و عکس و خلاصه ، چیز خاصی رو مشخص نمی کنه و البته چیز بدی هم نداره! و همینطوری نمی تونن نظرشون رو بگن و باید فیلم رو ببینن ... 

من با توجه به اینکه آقای مصفا ایران نیستن باید یکی رو پیدا کنم و برای نمایش فیلم به دکتر باهاش مذاکره کنم یا صبر کنم فیلم 23ام در سینما ها اکران بشه که طبیعتا همه چی عقب میفته


نکته دوم : امور فرهنگی کمک مالی نخواهد کرد و ما باید هزینه فیلم و هدیه و ... رو از بلیط فروشی در بیاریم. البته بابت تالار هزینه ای نمیدیم!


«توجه » نکته سوم : گفتن به احتمال 90% حراست با ورود خانم حاتمی مخالفت خواهد کرد این به نظر من مشکل بزرگیه! آخه چطوری میشه آقای مصفا رو دعوت کرد ولی خانم حاتمی رو نه؟؟؟ کلا فیلم سه تا بازیگر اصلی که بیشتر نداره!(حاتمی،مصفا،آقاخانی)  اتفاق بدتر که احتمالش زیاده اینه که آقای مصفا هم بگن پس من هم نخواهم آمد! اتفاق خیلی بدتری که می تونه بیفته اینه که از اونجایی که عوامل اصلی فیلم هم همین سه نفر + آقای صاحب الزمانی (تدوین) هستن دو نفر دیگه(آقاخانی و صاحب الزمانی) هم به تبعیت و حمایت آن دو نفر(حاتمی و مصفا)  نیایند  ... 

آیا باید بی خیال عوامل شد؟ آیا راه دیگری هم برایمان باقی مانده؟


نظرات 7 + ارسال نظر
سارا حنانی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 18:35


رادم شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 20:33

مذاکره
مذاکره
مذاکره
درست میشه همه چی.

ترابی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 21:44

چقد بد

saba haghtalab شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 21:45


be nazaram bikhiyale avamel shim

yasamin یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:06


البته دکتر صالحی زاده گفتن که دکتر میر احمدی تصمیم نهایی رو به ایشون واگذار کردن,یعنی با جلب اعتماد ایشون اوکی نهایی رو می تونیم داشته باشیم خدا رو شکر

احتمال اینکه مصفا بدون حاتمی بیاد خیلی کمه,از طرفی چون اکران ما برمی خوره به اکران کشوری آوردن عوامل یه امتیاز بزرگ واسه پر شدن بی چون و چرای سالن و تامین هزینه های فیلم بود
گرچه فیلم به اندازه ای خوب هست که بتونه بچه ها رو واسه دوباره دیدنش ترغیب کنه
ایشالا درست می شه

جهان یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 08:09

آقای شکوری رو بفرست برن با دکتر میر احمدی صحبت کنن

رضا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 09:43

نظر من اینه که با حراست به مذاکره بشینیم وهرجوری شده راضیشون کنیم وگرنه شاید کلا نشه فیلم رو خوب اکران کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد