کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پله دوم و نیم : امور فرهنگی ادامه دارد ... !

امروز صبح رفتم دفتر دکتر صالحی زاده ...

- اول راجع به نتیجه حراست برای لیست  عواملی که احتمالا میان پرسیدم؛ ایشون گفتن قراره امروز دکتر میراحمدی راجع به فیلم جلسه داشته باشن!

- راجع به نظر خودشون در مورد فیلم (قرار بود پرس و جو کنن) پرسیدم؛ گفتن کسی رو پیدا نکردن که فیلم رو دیده باشه! 

 ایشون گفتن احتیاج به یک اطمینان خاطر از بابت این فیلم دارن ... یکی از بچه ها مثلا آقای فرامرزی* ، یه ضمانتی بدن که فیلم اخلاقی و مناسبه. نه در حد دو خط مثلا نیم صفحه ، که ضمیمه طرح پروژه بشه. 

 موارد دیگه ای که گفتن : بدحجابی نباشه ، فقط قصه نباشه پیام هم داشته باشه ، پیام های اخلاقی نه در حد مثلا نماز خواندن ولی خالی از پیام نباشه.

 

*  من گفتم نمیدونم آقای فرامرزی فیلم رو دیدن یا نه ، ولی کسان دیگری مثل آقای صفایی رو میدونم که دیدن، که میتونم ازشون خواهش کنم بیان ؛ ایشون گفتن به هر حال احتیاج به اطمینان دارن و دانشگاه در شرایطی نیست که دچار تشنج بشه.


 لطفا کسانی که این فیلم رو دیدن ، همینجا بگن ... ممنون

التماس دعا داریم!

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 22:04

نخسته

سبا حق طلب یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 23:26

عجب 7 خوان رستمیه؟واقا این فیلم قراره چه تشنجی ایجاد کنه؟
دعا می کنم
خدایا تو را به مقدسات قسم پله آخر را ختم به خیر بفرما

مرادپور دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 10:24

خدا قوت!!!

راد دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 16:27

نتیجه رو گفتم بهتون

امید سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 20:41

الان یعنی کسی اگه علاقه مند باشه بعد امشب نتونه این لیست رو ببینه یا اصلا یادش بره امشب سر بزنه بلیط هاش میپره؟؟

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 22:47

مرسی از دعای خیر همه دوستان!

به آقای راد : دستتون درد نکنه! چهارشنبه بعد تحویل خلاصه پستشو میذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد