کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توزیع بلیط های جشنواره فجر

بالاخره بلیط هارو گرفتم.

10 سری 550 هزار تومان که فعلا همه ی مبلغ از پول بچه های کانونه و حدود 450 تومنش رو قراره امورفرهنگی بده که دکتر صالحی زاده قول شرف دادن تا آخر هفته ی آینده بهمون این مبلغ رو بدن.

چهارشنبه جمع شید برای تقسیم بلیط ها.

فقط اینکه "چه کسانی باید بلیط داشته باشند؟"

به نظر من و شکوری بهتره که اعضای دوماه گذشته ی نهاد تصمیم گیری مشمول دریافت بلیط شن.

هر کس جزو اون افراد هست و نمیتونه چهارشنبه بیاد به من بسپاره تا برای او هم قرعه کشی انجام بشه.

ته برگ بلیط چیز خیلی مهمیه! اونو نگه دارید!

اگه گم بشه پول بلیط رو باید بدید.


اصلاحیه: من خودم چهارشنبه نیستم شکوری رو مسئول توزیع بلیط کردم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ترابی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 17:26

فقط یه نکته خیلی مهم
ته برگارو نگه دارییییییییییییییییییییییییید حتما

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 17:47

من چهارشنبه نمیتونم بیام ولی دوشنبه هستم

جهان یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 22:06

جناب دبیر من نمیدونم بلیت بهم تعلق میگیره یا نه ولی اگه گرفت من 4 شنبه نیستم.اگه زحمتی نداره تقبل بفرمایید
با تشکر

مرادپور دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 10:11

منم که نمی تونم بیام!!! آقای فرامرزی... میسپرم به شما...

فینی زاده دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 12:54

حضرت عباسی منم هستم

استاد گرام!
یعنی چهارشنبه هستی یا نیستی؟
راد

راد دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 16:28

باشه چشم!
من خودم هم چهارشنبه نیستم سپردم به شکوری

سبا حق طلب سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:10

خب من از الان حسودیم شد.من که قراره برم با جمعی تو صف سینما وایسم

فینی زاده چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 11:06

نه چهارشنبه نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد